دانلود کتاب صوتی اندوه سه خوابگرد با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اندوه سه خوابگرد اثر گابریل گارسیا مارکز

دانلود و خرید کتاب صوتی اندوه سه خوابگرد

معرفی کتاب صوتی اندوه سه خوابگرد

کتاب صوتی اندوه سه خوابگرد نوشته گابریل گارسیا مارکز و گروه مترجمان شنیدار آن را ترجمه کرده‌اند و با صدای مصطفی طالبیان مقدم منتشر شده است.

درباره کتاب اندوه سه خوابگرد

گابریل خوزه گارسیا مارکز نویسنده کلمبیایی برنده نوبل ادبیات است که قبل از نوشتن کتاب صد سال تنهایی ده‌ها داستان کوتاه دیگر نوشته است و در بین طرفدارانش بسیار محبوب بوده. کتاب صوتی اندوه سه خوابگرد یکی از این داستان‌های جذاب است، داستان روایت یک زن است که تصمیم می‌گیرد از جایش تکان نخورد. 

شنیدن کتاب اندوه سه خوابگرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی‌ آمریکای جنوبی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ گابریل گارسیا مارکز

گابریل خوزه گارسیا مارکِز در ۶ مارس ۱۹۲۷ در دهکدهٔ آرکاتاکا درمنطقهٔ سانتامارا در کلمبیا متولد شده است. او رمان‌نویس، نویسنده، روزنامه‌نگار، ناشر و فعال سیاسی کلمبیایی بود. او بین مردم کشورهای آمریکای لاتین با نام گابو یا گابیتو (برای تحبیب) مشهور بود و پس از درگیری با رئیس دولت کلمبیا و تحت تعقیب قرار گرفتنش در مکزیک زندگی می‌کرد. مارکز برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۸۲ را بیش از سایر آثارش به خاطر رمان صد سال تنهایی چاپ ۱۹۶۷ می‌شناسند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است.

آثار مارکز در سراسر دنیا به زبان‌های زیادی از جمله فارسی ترجمه شده‌اند. پاییز پدرسالار، عشق سال‌های وبا و ساعت شوم از آن جمله‌اند.

گابریل گارسیا مارکز در ۱۷ آوریل ۲۰۱۴ و بر اثر ابتلا به بیماری فراموشی، درگذشت.

معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان