دانلود کتاب صوتی رگ با صدای یاسمن شکرگزار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رگ اثر یاسمن شکرگزار

دانلود و خرید کتاب صوتی رگ

معرفی کتاب صوتی رگ

کتاب صوتی «رگ» با گویندگی علی لرستانی و نویسندگی و گویندگی یاسمن شکرگزار در واوخوان منتشر شده است. فضایی تاریک و رازآلود بر داستان‌های این مجموعه حاکم است.

درباره کتاب صوتی رگ

عناوین داستان‌های این مجموعه عبارتند از: «قطره‌های آب، عقیم، چه کسی از ویرجینیا ولف می‌ترسد، چرا نمی‌خوابی، کابوی تنها، انگار فارغ شده باشد، کوچه‌ی تاریک کابوس، کسی آن بالا راه می‌رود، کلاغ‌ها.»

هرکدام از شخصیت‌های این داستان‌ها با مشکل جسمی یا روحی یا هر دو مواجه هستند و دست به اعمالی نامتعارف و عجیب می‌زنند.

کتاب صوتی رگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه، پیشنهاد می‌شود.

درباره یاسمن شکرگزار

یاسمن شکرگزار فارغ‌التحصیل رشته‌ٔ هنرهای نمایشی از دانشکده‌ٔ هنر و معماری تهران است. او دو مجموعه داستان به نام‌های «رگ» و «از اعماق» را در کارنامهٔ خود دارد. وی سابقه‌ٔ فعالیت در زمینه‌ٔ صداپیشگی و دوبلوری را نیز در کارنامه‌ٔ هنری خود دارد.

بخشی از کتاب صوتی رگ

بلندتر شده. صدای قدم‌هاش را می‌گویم. بلندتر و شاید بیشتر. مثل کسی که فکر می‌کند یا جمع و جور، مدام توی خانه راه می‌رود. ده صبح است و او در خانه. کسی که باید مثل خیلی‌ها جای دیگری باشد. اداره یا کلاس یا هزار جای دیگر. به سقف نگاه می‌کنم و چایم را مزه. یادم باشد خانه‌ی بعدی سقف و کَفَش قطورتر باشد. اگر بدری باشد می‌گوید از سکوت خانه‌ات است؛ از تنهایی و خیالات. و چطور ممکن است صدای قدم‌های کسی را از میان این آجرها شنید؟ صدای کشیده شدن دمپایی‌ها روی پله از صدای سنگینی قدم‌های مرد بلندتر است، که به در نگاه می‌کنم. صدا قطع می‌شود. انگار صاحبش دودل است که بالا برود یا نه. زنگ در را می‌زند. بلند می‌شوم. لیوان را لبه‌ی میز می‌گذارم. نزدیک است بیفتد که در هوا می‌قاپمش. اگر می‌شکست مهمان ناخوانده‌ام می‌فهمید خانه‌ام.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان