دانلود کتاب صوتی دستمزد با صدای محمد نوبهار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دستمزد اثر فیلیپ ک.  دیک

دانلود و خرید کتاب صوتی دستمزد

نویسنده:فیلیپ ک. دیک
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دستمزد

کتاب صوتی دستمزد اثری از فیلیپ ک. دیک است که با ترجمه علیرضا یارپرور و صدای محمد نوبهار می‌شنوید. این اثر داستانی علمی تخیلی درباره یک مهندس الکترونیک است. این داستان از مجموعه گزارش اقلیت کی. دیک انتخاب شده است.

 درباره کتاب صوتی دستمزد

جنینگز یه مهندس الکترونیک است که طبق قراردادش دارد روی یک پروژه محرمانه کار می‌کند. او باید بعد از این که کارش را به پایان رساند، و دستمزد خود را گرفت همه جزئيات این پرونده و پروژه را از ذهن خود پاک کند اما مشکلاتی در این روند به وجود می‌آید که منشاء آن عدم اعتماد میان کارفرما و جنینگر و ماهیت پروژه است.

شنیدن کتاب صوتی دستمزد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به داستان‌های علمی-تخیلی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره فیلیپ کی. دیک

فیلیپ کی. دیک، نویسنده امریکایی در میانه سال‌های ۱۹۲۸ تا ۱۹۸۲ زندگی کرد. او از نویسندگان برجسته ژانر علمی- تخیلی بود و طول زندگی‌اش حودود چهل رمان و صدو بیست داستان کوتاه نوشت. 

 اکثر آثار فیلیپ کی. دیک ریتمی نفسگیر دارند و پایانی غیر قابل پیش‌بینی دارند. 

بلیدرانر، ابدی‌ها، گزارش اقلیت، ما یادآوری کامل را برای شما ممکن می‌سازیم، از لنز تیره از اثار دیگر این نویسنده‌اند که از برخی از آنها از جمله دستمزد اقتباس‌های سینمایی نیز شده است.

 بخشی از کتاب دستمزد

نگاهی به رسید تحویل بسته انداخت. آن را بالا گرفت تا در نور بهتر بتواند بببیندش. ناگهان عضلات شکمش منقبض شد. ضربان قلبش سریع‌تر شد. حق با او بود. به کار آمدن آن تکه سیم و ژتون اتوبوس تصادفی نبوده است. هنوز دو روز به مهلت تحویل بسته باقی مانده بود. آن بسته، هر چه بود، حتی هنوز تحویل داده نشده بود. هنوز چهل و هشت ساعت باقی مانده بود. به اشیاء دیگر نگاهی انداخت. دسته‌ی ته بلیط؛ آن ته بلیط‌ها به چه درد می‌خورد؟ کاملاً چروک خورده بودند. مشخص بود که بارها و بارها تا خورده‌اند. با آن ته بلیط‌ها نمی‌توانست جایی برود. با ته بلیط که نمی‌شد جایی رفت. با خواندن آن فقط می‌شد فهمید که صاحب آن دسته بلیط، قبلاً به کجا رفته است. به کجاها رفته است! خم شد و به ته بلیط‌ها دقت کرد. سعی کرد چروک‌ها را صاف کند...



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۵۰۰
تومان