دانلود کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی با صدای الیزا اورامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی اثر جان گری

دانلود و خرید کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی

معرفی کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی

کتاب صوتی «مردان مریخی زنان ونوسی» از جان گری و مهدی قراچه داغی و الیزا اورامی و اردلان شجاع‌کاوه - انتشارات نوین کتاب گویا. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

این کتاب یکی از کاملترین کتاب‌های راهنمای روابط زناشویی و عاطفی بین زوجین در دنیاست. محور این کتاب درک تفاوت‌های روانشناختی زنان و مردان و تاثیر آن در زندگی خانوادگی است. کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی نوشته جان گری روانشناس و مشاور خانواده، یکی از پرفروش‌ترین کتب چند سال اخیر در زمینه‌ی روابط زناشویی و شناخت جنس مخالف بوده که به ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی توضیح می‌دهد که زنان و مردان به رغم وجود تفاوت‌ها می‌توانند شیوه‌هایی را بیاموزند تا به رابطه‌ی عاشقانه و صمیمی دست یابند به همین منظور دکتر جان گری، شیوه‌ها و راهکارهای جدیدی را برای کم کردن تنش‌ها در روابط زناشویی و به وجود آوردن عشق و علاقه در این کتاب بیان می‌کند. مردان مریخی، زنان ونوسی یکی از کامل‌ترین کتاب‌های راهنمای روابط زناشویی و عاطفی بین زوجین در دنیاست.

وقتی تفاوت‌های نهفته جنس مخالف را درک می‌کنیم، با موفقیت بیشتری محبت قلبی خود را به یکدیگر ابراز می‌نماییم. با پذیرفتن و معتبر دانستن اختلاف‌هایمان، می‌توانیم راه‌حل‌هایی ابداعی کشف کنیم و در مورد آنچه می‌خواهیم به دست بیاوریم، موفقیت حاصل نماییم. مهم‌تر از همه اینکه می‌آموزیم به بهترین شکل ممکن عشق بورزیم و از کسانی که برایمان مهم هستند حمایت بکنیم. عشق سحرآمیز است و می‌تواند ابدی باشد مشروط بر اینکه تفاوت‌هایمان را به یاد داشته باشیم.

درباره کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

«تصور کنید مردها از سیاره مریخ و زن‌ها از سیاره ونوس آمده‌اند. سال‌ها پیش روزی از روزها وقتی مریخی‌ها پشت تلسکوپ نشسته بودند و سایر سیارات را رصد می‌کردند، ونوس را کشف کردند. با دیدن ونوسی‌ها احساسی در آنان بیدار شد که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده‌بودند. مریخی‌ها به ونوسی‌ها دل باختند و چندی بعد با سفینه‌ای که اختراع کردند راهی ونوس شدند. ونوسی‌ها با آغوشی باز از مریخی‌ها استقبال کردند. عشق ونوسی‌ها و مریخی‌ها اعجاز گونه بود. آنان از با هم بودن و از اینکه می‌توانستند در کنار هم کار کنند به وجد آمده‌بودند. آنان با آنکه از دو سیاره متفاوت بودند از تفاوت‌های همدیگر لذت می‌بردند و ماه‌ها وقت صرف کردند تا همدیگر را بشناسند و از نیاز، اولویت‌ها و رفتارهای هم آگاه شوند. آنان سالها در هماهنگی و عشق با همدیگر زندگی کردند.»

جان گری معتقد است مردان و زنان آنان سال‌ها در کنار هم زندگی کردند و به مرور زمان از یاد بردند که از دو سیاره مختلف آمده‌اند و با هم تفاوت‌های زیادی دارند و این تفاوت‌های آن‌هاست که آن‌ها را به هم جذب می‌کند اما همین تفاوت‌ها به وجود آورنده مشکلات است مشکلاتی که امروزه در زندگی زناشویی به کررات دیده می‌شود.

اما جان گری می‌گوید اگر ما یادمان نرود که مردان از مریخ و زنان از ونوس هستند و با هم تفاوت دارند به راحتی می‌توانیم با این مشکلات کنار بیاییم و یکدیگر را درک کنیم وی در کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی، به شرح تفاوت‌ها و ارائه راه حل برای مشکلات پرداخته و می‌گوید وقتی زن ومرد تفاوت‌هایشان را بشناسند و آن‌ها را رعایت کنند عشق شکوفا می‌شود.

ما حتی بدون در نظر گرفتن اینکه ملزم به متفاوت بودن از یکدیگر می‌باشیم، با هم برخورد و اختلاف داریم. غالباً از دست جنس مخالف خود عصبانی و کلافه می‌شویم چرا که «حقیقت مهم» را فراموش کرده‌ایم. انتظار داریم جنس مخالف کاملاً مثل ما باشد. خواسته ما این است: «هر چه من می‌خواهم بخواه» و «مثل من احساس کن.»

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی را به افرادی که در زندگی خانوادگی خود مشکلاتی دارند و می‌خواهند آن را برطرف کنند، پیشنهاد می‌کنیم. این اثر جان گری مهارت‌هایی را به شما می‌آموزد که به ایجاد عشق و علاقه در زندگی‌تان منجر می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند درک بهتری از جنس مخالف داشته باشید و در روابطتان موفق‌تر باشید.

بخشی از کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

ارزش‌های مرد قدرت، لیاقت، کارایی و کامیابی است. دید او نسبت به خودش با توانایی رسیدن به نتیجه کارهایش تعریف می‌شود.

مردان و زنان درباره مشارکت و همکاری نظرات مختلفی دارند. زنان از با هم کار کردن لذت می‌برند در حالی که مردان دوست دارند قلمرویی شخصی داشته باشند، که کاملاً بر آن مسلط باشند.

برای یک مرد خیلی مهم است که ثابت کند می‌تواند به هدفش دست یابد.

مرد به تخصص خود افتخار می‌کند، بخصوص وقتی پای تعمیر کردن و درست کردن چیزها، رفتن به جایی و حل مسئله‌ای به میان می‌آید.

مرد بیشتر به « اشیاء » و « چیزها » توجه دارد تا آدم‌ها و احساسات‌شان. او کاملاً در بند « چیز » هایی است که می‌توانند به او در رسیدن به هدف‌ها و نشان دادن قدرتش کمک کنند.

نظرات کاربران

ila
۱۴۰۱/۰۶/۲۳

کتاب بسیار زیبا، رفتارهای زنان و مردان را تحلیل میکند و چقدر با گوش دادن به این کتاب به تجربه و درک متقابلی رسیدم.به همه زوج ها پیشنهاد میکنم

کاربر ۵۲۱۵۱۴۰
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

فوق العاده خوب صدای گویندگان عالی کتاب بسیار مفیدی هست ارزش چندبار گوش دادن دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۹۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۹۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۸,۳۰۰
۳۰%
تومان