دانلود کتاب صوتی تقویت عملکرد هوش و حافظه با صدای مسعود میرزایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقویت عملکرد هوش و حافظه اثر آرون پ.نلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی تقویت عملکرد هوش و حافظه

معرفی کتاب صوتی تقویت عملکرد هوش و حافظه

کتاب صوتی تقویت عملکرد هوش و حافظه نوشته‌ آرون پ. نلسون و سوزان گیلبرت است این کتاب به موضوع تقویت حافظه می‌پردازد و به شنونده کمک می‌کند بتواند با تمرین حافظه‌اش را بهبود بخشد.

درباره کتاب تقویت عملکرد هوش و حافظه

تحقیقات نشان می دهد که حداکثر ۴۰ درصد از مردم در گروه سنی ۴۰ تا ۵۰  سال دربارهٔ حافظهٔ خود نگران هستند. معمولاً دوره‌های کوتاه فراموشی، باعث می‌شود که اشخاص برای معاینه به مطب پزشک بروند. مثلاً برخی از نگرانی‌هایشان این گونه است: «گاهی وقت‌ها در آشپزخانه قدم می‌زنم و فراموش می کنم که برای چه این کار را انجام می‌دهم. اگر یک یا دو دقیقه آن جا بایستم معمولاً به یاد می‌آورم، ولی همیشه‌این‌گونه‌نیست».

بعضی از بیماران دربارهٔ فراموش کردن محل پارک اتومبیلشان صحبت می‌کنند و برخی دیگر هم می‌گویند که مجبورند عبارت های یک کتاب را بارها و بارها بخوانند، زیرا نمی‌توانند اطلاعات لازم را با یک بار خواندن به دست آورند.

بعضی از مهم‌ترین کارها برای حفظ وضعیت و عملکرد مغزی خوب کارهای ساده است، رفتارهایی مانند پیش‌گیری یا کنترل فشار و چربی خون بالا، فعالیت‌های ورزشی روزمره، خواب به اندازه و کافی شبانه، مدیریت استرس و دوری از اضطراب، مصرف ویتامین‌ها به اندازه، یادگیری مطالب و مهرات‌های جدید، دوری از مصرف دارو بدون نسخه پزشک و احساس شادی و مشغولیت روانی در زندگی.

 نویسندگان در این کتاب ابتدا به بیان مطالبی چون خطاها و اشتباهای معمولی حافظه، چگونگی پیر شدن مغز، علل مشکلات حافظه، زمان مراجعه به پزشک و اختلالات و داروهای حافظه پرداخته‌اند و در ادامه روش‌های نوین برای دست‌یابی به حافظه خوب و راه‌کارهای آن را بیان می‌کمد.

شنیدن کتاب تقویت عملکرد هوش و حافظه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در زندگی دغدغه کاهش حافظه دارید این کتاب برای شما است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان