دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند با صدای رامونا شاه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند اثری جذاب از بارابارا دی انجلیس درباره دنیای مردانه است.

درباره کتاب رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

 دی آنجلیس روان شناس و مشاور ازدواج و خانواده در این کتاب جذاب رازهایی ردباره مردان راب رای زنان فاش می‌کند. رازهایی که دانستنش به زنان کمک می‌کند دنیای مردانه را بهتر بشناسند و درک کنند و با شریک زندگی یا عشقی خود رابطه سازنده‌تر و مطلوب‌تری داشته باشند. در این کتاب همه چیز با شما درمیان گذاشته می‌شود، خصوصصیات اخلاقی و رفتاری مردان، ذهن مردان، درک و دریافت آنها از محیط پیرامونشان، حساسیت‌های روحی و جسمی و اخلاقی آنان، محرک‌های جنسی مردان و هر چیزی که فکر می‌کنید بهتر است راجع به مردها بدانید در این کتاب آمده است. 

 کتاب صوتی رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند را به همه زنان و مردان پیشنهاد می‌کنیم. اگر در یک رابطه‌ عاطفی هستید، این اثر باربارا دی آنجلیس می‌تواند به بهتر شدن روز به روز رابطه‌ شما کمک کند.

 درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس، روان‌شناس، مشاور، سخنران و نویسنده‌ آمریکایی در زمینه رشد فردی در ۴ مارس ۱۹۵۱ به دنیا آمده است. او کارشناسی ارشد خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکتری‌اش را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک گرفته است.

کتاب‌های باربارا دی‌آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی دنیا  است که بیش از ده میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در همه دنیا به بیشتر از بیست زبان ترجمه شده است.

 اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دوره خود شد؛ و  جایزه Infomercial را گرفت و به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی زنان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۴۱,۳۰۰
۳۰%
تومان