دانلود کتاب صوتی زمانی برای پریدن با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زمانی برای پریدن اثر مایکل لوئیس

دانلود و خرید کتاب صوتی زمانی برای پریدن

معرفی کتاب صوتی زمانی برای پریدن

کتاب صوتی زمانی برای پریدن اثر مایک لوئیس با شما درباره شغل مورد علاقه‌تان سخن می‌گوید. اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده است.

درباره کتاب صوتی زمانی برای پریدن

ما همه در زندگی با لحظه‌هایی روبه‌رو می‌شویم که باید تصمیم بگیریم: بپریم یا نپریم؟ این پریدن می‌تواند به معنای ترک‌کردن یک حوزه‌ کاری برای دنبال‌کردن پروژه‌ای مورد علاقه، یا پذیرفتن یک مسئولیت جدید در همان کار فعلی باشد. این پریدن می‌تواند به‌معنی آغاز یک رابطه‌ عاطفی تازه، یا خداحافظی با رابطه‌ای باشد که به آخر خط رسیده است. این پریدن می‌تواند به کوچکی دنبال‌کردن یک سرگرمی نو  یا به بزرگی مهاجرت به کشوری دیگر باشد.

شما هیچ وقت به طور دقیق متوجه نمی‌شوید که این پرش‌ها شما را تا کجا می‌برند. این پرش‌ها می‌توانند ترسناک باشند و همیشه هم ممکن است نتایج خوبی نداشته باشند. اما با این پرش‌ها است که می‌توانیم رویاهای خود را دنبال کنیم. 

این پرش‌ها می‌توانند ما را قوی‌تر و سرسخت‌تر و جالب‌تر کنند و می‌توانند کمک‌مان کنند که تأثیر بیشتری روی دنیا بگذاریم. این پرش‌ها می‌توانند به ما کمک کنند که همه‌چیز را نه آن‌گونه که هست، بلکه آن‌گونه که باید باشد تصور کنیم و بعد به ما فشار آورند تاتفاق بیفتد. 

 لوئيس در این کتاب به شما می‌آموزد که وقت درست پریدن  خیلی مهم است پس اگر خانواده‌ای دارید که باید از آن‌ها حمایت  مالی کنید، یا اگر بدهی دارید، پس مطمئن باشید که الان زمان مناسبی برای رها‌کردن شغلی که از آن پول در می‌آورید نیست اما این بدان معنی نیست که هیچ‌گاه نمی‌توانید رویای خود را دنبال کنید؛ بلکه به این معنی است که اکنون زمان مناسب نیست.

راه‌هایی وجود دارد که می‌توانیم با کمک آن‌ها احتمال رسیدن به مقصدی ایده‌ئال را افزایش دهیم. این کتاب به شما می‌گوید چه‌طور این کار را انجام دهید.

 شنیدن کتاب صوتی زمانی برای پریدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان