دانلود کتاب صوتی کارمند ثروتمند با صدای مینا علیپوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کارمند ثروتمند اثر مسعود جوادی

دانلود و خرید کتاب صوتی کارمند ثروتمند

معرفی کتاب صوتی کارمند ثروتمند

کتاب صوتی کارمند ثروتمند، رازهای یک دقیقه‌ای برای ثروتمند شدن را برملا می‌کند. در دورانی که همه به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر هستند و راه جدیدی پیدا نمی‌کنند یا از راه‌های موجود ناامید هستند، کتابی که بتواند راه‌های جدیدی پیش پای مخاطب بگذارد، امیدبخش و باارزش است. این کتاب برخلاف کتاب‌های متداول این حوزه سعی ندارد شما را در مسیر پر پیچ و خم کارآفرینی بیندازد، بلکه به شما می‌آموزد چگونه کارمند ثروتمند و خوش‌بختی باشید.

 پرسش اساسی این است که آیا با وجود تمام موانع، عدم امکان پیش‌بینی وضعیت اقتصادی فردا و درآمدهای کم، امکان رسیدن به رفاه نسبی و پس از آن استقلال مالی وجود دارد؟ خوشبختانه باید گفت بله!

این کتاب پاسخ مناسبی است به همه کسانی که در گرداب مشکلات مالی دست و پا می‌زنند، درحالی‌که همواره با سخت‌کوشی سعی در افزایش درآمدها داشته‌اند و با صرفه‌جویی تلاش کرده‌اند کمترین هزینه را داشته باشند و نیز برای کسانی که به یک زندگی رویایی و سرشار از خیر و برکت و کمک و نوع‌دوستی برای خودشان و جامعه اطرافشان و نیز همه دنیا می‌اندیشند.

درباره کتاب کارمند ثروتمند

همه اهل کارآفرینی نیستند و درست هم نیست که همه بخواهند کار جدیدی راه بیندازند. پس کارهای موجود را چه کسی انجام دهد؟ کارمند بودن خیلی هم خوب است، به شرطی که درآمدد خوبی داشته باشد.

 بسیاری از افراد از داشتن یک شغل راضی هستند و تنها خواسته آنها شغلی است که آنها را ثروتمند کرده و رضایت آن ها را کسب کند. در حال حاضر هنوز تورم از درآمد یک کارمند پیشی می گیرد. در این بین

بسیاری از افراد اشتباها فکر می کنند که راه حل کارآفرینی است و اینکه “کارآفرینی مسیر رسیدن به ثروت است”. اما همیشه این راه حل درست نیست. برای کارآفرین بودن باید یک روند صعودی بزرگ را پیمود اما میزان شکست آن نیز 85٪ است. در واقع راه حل این است که با ذهنیت و تکنیک های توصیف شده در این کتاب ، یک کارمند ثروتمند شوید. این اولین کتابی است که به طور جزئی بیان می کند چگونه می توان در زمانه ما یک کارمند ثروتمند شد. و موارد دیگری که در این کتاب مطرح می شود این است که در قرن جدید فقط شرکت هایی موفق خواهند شد که کارکنان خود را تشویق کنند که طرز فکر کارمند ثروتمند را به کار بگیرند.

کتاب کارمند ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

کسانی که به دنبال راهی برای تغییر و بهبود اوضاع مالی خود و کسب درآمد بهتر هستند، این کتاب را از دست ندهند.

بخشی از کتاب کارمند ثروتمند

کارشناسان اقتصاد خانواده بر این باورند که وسیله نیل به استقلال مالی نه یک وسیله حمل بار تک‌چرخ، بلکه یک اتوبوس چهارچرخ است؛ اتوبوسی که یک چرخ آن درآمد است، ولی تنها نیمی از آن یک چرخ، حقوق ماهیانه و یا درآمد فعال حاصل از کار است و نیم دیگر این چرخ اتوبوس استقلال مالی "درآمد غیرفعال" است. درآمد غیرفعال به درآمدی می‌گویند که بدون فعالیت فیزیکی به‌دست می‌آید، مانند: سود حاصل از سرمایه‌گذاری در بانک، سهام، اوراق قرضه، ملک یا خودرویی که خریده و اجاره داده‌اید، حق تألیف، حق اختراع، حق ثبت برند و...

اما اگر درآمد (آن هم در دو نوع فعال و غیر فعالش) تنها یکی از چرخ‌های اتوبوس اقتصاد خانواده است، پس سه چرخ دیگر چیست؟

چرخ دوم پس‌انداز است. هر خانواده باید بخشی از درآمدش را صرف پس‌انداز کند. وقتی که موضوع پس‌انداز را در همایش‌هایم مطرح می‌کنم، اغلب شرکت‌کنندگان می‌گویند: «دلت خوش است! ما همین‌طوری هم نمی‌توانیم خانواده را به پایان ماه برسانیم و به‌رغم صرفه‌جویی روزافزون، هر ماه کم می‌آوریم و حالا شما حرف از پس‌انداز می‌زنی؟» عجله نکنید دوستان من، به‌زودی خواهید دید که پس‌انداز برای هر کسی و با هر میزان درآمدی ممکن است و در موعد خودش درباره راه‌های پس‌انداز کردن به تفصیل صحبت خواهیم کرد، اما درحال حاضر کافی است بپذیرید که پس‌انداز کردن، نه تنها ممکن، بلکه واجب و ضروری است و بدون پس‌انداز چرخ اقتصاد خانواده نمی‌چرخد.

چرخ سوم ساده‌زیستی است. شک نیست که برای رسیدن به استقلال مالی در مراحل اولیه باید ساده‌زیست بود. این را همه می‌دانند و البته اغلب هم مدعی ساده‌زیستی هستیم. وقتی سر کلاس‌هایم به شرکت‌کنندگان می‌گویم باید ساده‌زیست باشید، صدای اعتراض از همه طرف بلند می‌شود که: ساده‌زیست‌تر از این هم مگر می‌شود بود؟ ما نه آپارتمان آنچنانی در اعیان‌نشین شهر داریم و نه خودرو لوکس سوار می‌شویم. خانوادگی اهل کفش و لباس برند نبوده و نیستیم، نه خورد و خوراکمان و نه سفر‌هایمان اشرافی است، دیگر چه‌کار باید بکنیم؟ عجله نکنید. جلوتر که برویم به شما ثابت خواهم کرد که شما ریخت‌و‌پاش‌هایی می‌کنید که ثروتمندترین افراد جهان هم نمی‌کنند. صبور باشید و با من بمانید!

چرخ چهارم سرمایه‌گذاری است. هر خانواده باید سرمایه‌گذاری کند. این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند در زمینه بورس، املاک، کالا و یا هر زمینه دیگر مورد علاقه شما باشد، ولی حتماً باید وجود داشته باشد. بدیهی است که وقتی سه چرخ دیگر این اتوبوس شامل: درآمدهای فعال و غیرفعال، پس‌انداز و ساده‌زیستی به‌خوبی به گردش درآید، سرمایه لازم برای گردش چرخ چهارم هم فراهم می‌شود.

نظرات کاربران

مجید عابد
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

من کتاب‌های زیادی در مورد اقتصاد خوندم به جرات میگم این کتاب بخش زیادیش خلاصه معروفترین کتابهای اقتصاد فردی و خانواده هست و پیشنهاد میکنم همه افراد مطالعه کنن

کاربر ۳۷۸۵۹۸۶
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

بیشتر شبیه خلاصه کتابه تا کتاب و اومده از چندتا کتاب چندتا نکته نوشته تو کتاب، حتی مثال مربوط به ماهیگیر و ثروتمند رو هم خلاصه کرده. از خلاصه کتاب ها چیزی یاد نمیگیرید.

mina
۱۴۰۱/۰۱/۰۱

صدای گوینده و نحوه خواندنش خیلی ابتدایی بود. جذابیتی برام نداشت

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۸۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۸۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۵۲,۲۰۰
۱۰%
تومان