دانلود کتاب صوتی میرزا با صدای وحید عالم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میرزا اثر وحید عالم

دانلود و خرید کتاب صوتی میرزا

گوینده:وحید عالم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی میرزا

کتاب صوتی میرزا نوشته وحید عالم است و با صدای محمود فروزبخش در انتشارات کتاب صوتی عالم منتشر شده است.

درباره کتاب میرزا

میرزا روایتی‌ است در کشاکش خیال و واقعیت، سنت و تجدد، کودکی و بزرگسالی. در این مجموعه صوتی، تخیلات یک نوه از پدربزرگ خود حالا به صورت کلمات درآمده و شنونده را با خود به سال‌های دور می‌برد. در میرزا مرز وجود ندارد. مرز میان شنونده با گوینده، مرز میان خاطرات، تخیلات همه‌ مستحیل شده و گویی تو در همان زمان که روایت را می‌شنوی آن‌جا بودی و با آن‌ها زندگی کردی. این اثر، سرگذشت زندگی یک انسان خودساخته و متفاوت در زمان خودش است. هم‌ذات پنداری با او کاری‌ است که هم‌زمان سخت و آسان است. رسیدن به درونیات او به همان میزان که آسان است، سخت هم هست.

میرزا در این کتاب یک تیپ شخصیتی و کلیشه نیست، یک شخصیت خودساخته و متفاوت است. در این بین ما با آنچه روبه‌رو می‌شویم نه خود میرزا، بلکه میرزا از چشم انداز تخیلات و واقع‌نگری‌های نوه او است. همین امر رسیدن به شخصیت او را برای ما گاهی آسان‌ گاه دور از دسترس‌ می‌کند.

از سویی دیگر میرزا نه تنها روایت زندگی یک شخص بلکه یک شهر است. شهری که نماد سنت بوده و امروز در کشاکش سنت و تجدد است. این چیزی است که میرزا را نامیرا می‌کند. گویی میرزا از این جهت که در تلاش است تا با رسیدن به یک خود آرمانی از آرمان‌های مورد علاقه خاندانش فاصله بگیرد، چراغ راهی برای دستیابی به یک خود آرمانی و خود ساخته برای شنونده می‌شود. چراغی که گویی نویسنده پرتوهای آن را در قالب کلمات نشان داده شده است.

شنیدن کتاب میرزا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان