دانلود کتاب صوتی بی‌خانمان با صدای وحید عالم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی بی‌خانمان

نمایشنامهٔ صوتی بی‌خانمان، کاری از گروه رادیویی خوابگرد نوشته‌ٔ آرش حسن‌پور با صدای وحید عالم و پرستو حاتمی در انتشارات کتاب صوتی عالم منتشر شده است. این نمایشنامهٔ کوتاه سعی دارد با به نمایش گذاشتن فراز و نشیب‌های زندگی یک زن در دنیای امروزی داستانی جذاب که تقریبا هر مخاطبی با آن ارتباط برقرار می‌کند را ترسیم کند. آرش حسن پور نویسنده، دکتری جامعه شناسی سینما و مدرس دانشگاه است و نمایشنامه‌های دیگری از جمله «چنگی هم به دل نمی‌زند» را در کارنامهٔ خود دارد. در این روزهایی که ناگزیر به ماندن در خانه هستیم و رفتن به تئاتر و سالن نمایش و تماشای اجرا به صورت زنده ناممکن شده است، جایگزین کردن نمایشنامه صوتی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و تا حدودی حس دیدن نمایش به صورت زنده را برای مخاطب تداعی کند.

دربارهٔ نمایشنامه صوتی بی خانمان اثر آرش حسن پور

انسان معاصر، انسانی بی‌سروسامان و آواره است. نمایش صوتی "بی‌خانمان" به همین وضعیت آشفته‌ٔ روحی و اجتماعی انسان معاصر در ‌مناسبات شهری و مدرن می‌پردازد و تلاش می‌کند با واکاوی وضعیت روحی و ذهنی و اجتماعی یک زنِ امروزی به ابعاد نهان زندگی اجتماعی ‌بشر معاصر و تنگنای روابط اجتماعی بپردازد. این نمایش صوتی شنونده را به سفری با پستی و بلندی‌های بسیار می‌برد و با پایان‌بندی جذابش مخاطب را شگفت‌زده می‌کند.

نمایشنامه صوتی بی‌خانمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همواره نمایش و تئاتر نقش مهمی در بازتاب سبک زندگی و فرهنگ مردم یک کشور داشته‌اند.

نظرات کاربران

khaled ali
۱۴۰۲/۰۵/۲۱

نام داستان با خودت داستان خیلی همخونی نداشت؟!😑 یک زندگی معمولی امروزی رو خیلی زیبا توصیف کردید از زندگی یک دختری که تنها توی آپارتمان خودش زندگی میکنه و مشکلات زندگی در آپارتمان اجاره ای و تنهایی خودش و کلا کارهای

- بیشتر

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان