دانلود کتاب صوتی راه‌ حل یک‌ در صدی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه‌ حل یک‌ در صدی اثر تام کانلان

دانلود و خرید کتاب صوتی راه‌ حل یک‌ در صدی

معرفی کتاب صوتی راه‌ حل یک‌ در صدی

راه‌حل یک درصدی برای کار و زندگی  اثری از تام کانلان است که با ترجمه فاطمه عبادی و  صدای گروهی از گویندگان شادن پژواک می‌‌شنوید. تام کانلان در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه سی روز بعدی خود را به بهترین روزهایی تبدیل کنید که تابه‌حال داشته‌اید؟

درباره کتاب صوتی راه‌ حل یک‌ در صدی 

ممکِن است بیشتر زندگی‌تان دلهره‌آور بوده باشد، اما شما فقط به یک درصد اصلاحات نیاز دارید تا  زندگی‌تان را دوباره به حرکت درآورید. این مفهوم، که به شکل تعجب‌آوری ساده اما درعین‌حال قدرتمندانه نیز هست و قادر است به‌راحتی در کارتان، روابط شخصی و امور مالی‌تان و بسیاری موارد دیگر به کار گرفته شود.

ایده‌های راه‌حل یک درصدی خیلی ساده، قابل‌فهم و کاربردی هستند. چیزهای کوچک در این راه حل‌ها تفاوت‌های بزرگی ایجاد می‌کنند، کانلان به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید راه‌حل یک درصدی را به کار بگیرید تا در انجام کارهایتان بسیار بهتر عمل کنید و به دیگران هم کمک کنید تا بهتر شوند.

اصولی که در راه‌حل یک درصدی برای کار و زندگی ارائه‌شده‌اند، قابل‌فهم، کاربردی و نامحدودند. داستان‌سرایی کتاب مجاب‌کِننده و موقعیت‌هایش واقعی هستند. همه‌ ما می‌توانیم خودمان را در تصاویر و گفتگوهای کتاب پیدا کنیم. این کتاب با فرضیه‌ها و راهنمایی‌ها چالش‌ها را ساده و مطالعه‌ را آسان کرده است.  

عاداتِ بد به آسانی ایجاد می‌شوند اما زندگی کردن با آن‌ها سخت است، عادت‌های خوب به سختی ایجاد می‌شوند اما زندگی کردن با آن‌ها آسان است. اگر شما قدم‌های اثبات‌شده‌ این کتاب را بردارید، موفقیت گام نهایی خواهد بود.

 شنیدن کتاب راه‌ حل یک‌ در صدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان