دانلود کتاب صوتی فلسفه سیاسی با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فلسفه سیاسی اثر مارتین کوهن

دانلود و خرید کتاب صوتی فلسفه سیاسی

معرفی کتاب صوتی فلسفه سیاسی

فلسفه سیاسی اثر مارتین کوهن یکی از کتاب‌هایی است که در زمینۀ فلسفه و سیاست است. کتاب فلسفه سیاسی این امکان را به شما خواهد داد که با تکوین تاریخی اندیشه‌ سیاسی در تمدن‌های غربی مأنوس شوید، از«ایسم»های عمده‌ سیاسی که هر روز در رسانه‌ها می‌شنوید یا می‌خوانید سردرآورید و نظریه‌پردازان بزرگ سیاسی را به اختصار بشناسید.

کتاب فلسفه سیاسی را مهدی شفقتی ترجمه کرده است. حسن آزادی گویندۀ این کتاب صوتی است.

درباره کتاب فلسفه سیاسی

در کتاب فلسفۀ سیاسی با تعریف کلاسیک فلسفه‌ی سیاسی آشنا می‌شویم و سپس نام‌های بزرگی را که در تاریخ فلسفه‌ی غرب ماندگار گشته‌اند، مرور می‌کنیم.

فلسفه‌ی سیاسی در مشرق زمین- میراث هند و چین و جهان اسلام را در حوزه‌ی فلسفه‌ی سیاسی بررسی خواهیم کرد تا تصویر کاملی از میراث و محتوای فلسفه‌ی سیاسی کل جهان به دست آمده باشد.

در جستجوی آزادی تعاریف مختلفی را که از مفهوم آزادی مطرح شده است، بررسی خواهیم کرد و آرای مهم‌ترین متفکران حوزه‌ی آزادی را در امتداد مسیر می‌آزماییم.

درباره مارتین کوهن

مارتین کوهن نویسنده و تحلیگر بریتانیایی مباحث فلسفی به ویژه فلسفه علم و فلسفه سیاسی است. او تحصیلات خود را در رشته فلسفه و علوم اجتماعی در دانشگاه ساسکس به پایان برد و مدرک دکترای خود را در فلسفه آموزش از دانشگاه اکستر اخذ کرده‌است. از دیگر آثار او می‌توان به ۱۰۱ مسئلۀ فلسفی اشاره کرد. مارتین کوهن که نویســنده تمام وقت و ویراســتار کتاب های فلسفی است، در چند دانشــگاه در انگلستان و اســترالیا نیز به تحقیق و تدریس در زمینه فلسفه مشغول است، اما شهرت او به دلیل مضمون کتاب هایش است که درباره ی شــیوه ی جدیدی در تدریس فلسفه نوشته شده و به نام شیوه پیمانه ای شناخته شده است. این شیوه، تکنیکی است بسیار شبیه به نحوه ی نگارش همین کتاب که در آن مسائل بزرگ و پیچیده فلسفی به بخش های کوچک تقســیم می‌شود؛ به گونه‌ای که هر بخش تا حد ممکن مستقل است. شخصی که او را برای ابداع این شیوه تشویق کرد، جرج مک دانلد راس نام داشت که او هم درباره ی تغییر شــیوه های تدریس فلســفه در دانشگاه های بریتانیا در دهه هشتاد تحقیق می کرد.

کتاب فلسفه سیاسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام علاقه‌مندان به فلسفه و سیاست، حتی کسانی که در ابتدای راه مطالعۀ این موضوعات هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فلسفه سیاسی

این کتاب با چند پیش فرض درباره ی خوانندگانش نگاشته شده است:

مشــتاق به فراگیری بیشتر در رشته ی فلسفه هســتید، حتی اگر اطمینان کامل نداشته باشید که چگونه باید راه خود را در این رشته بیابید؛

ذهن بازی دارید و آن را با آرای آلوده به تعصب ـ به ویژه آرای فلسفی ـ انباشته نساخته‌اید

به کشف روابط میان سنت ها و آرای گوناگون فلسفی علاقه مندید؛

در برابر این عقیده موضع نمی گیرید که فلســفه حوزه ی بســیار گســترده ای از دانش بشری است، و از علوم طبیعی گرفته تا جامعه شناسی و حتی دروس سنتی دوره های معهود دانشگاهی را در بر می گیرد.

نگارنده امیدوار اســت فراتر از این ها هیچ پیش فرضی در ذهن خود نپرداخته باشد. این کتاب متعلق به شماســت چه هفت ساله باشید چه هفتادســاله، چه مدرک دکترا داشته باشید چه نمایندگی مجلس شغلتان باشد.

نظرات کاربران

Ali Shekarchi
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

به صورت ساده و کاملا قابل فهم به معرفی اندیشه های مختلف سیاسی و برخی از ایسم ها پرداخته. راستش من کتاب دیگه ای تو این زمینه نخوندم اما از اینکه با این کتاب شروع کردم پشیمون نیستم و کاملا راضیم

- بیشتر
NKH
۱۴۰۲/۰۵/۰۵

میشه گفت کتابچه خوبی از فلسفه سیاست‌ست. فقط انگار عامدانه، حذف از صفحه ۳۰ تا ۳۹ انجام شده!

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان