دانلود کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

معرفی کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

کتاب قله‌ها و دره‌ها اثر دکتر اسپنسر جانسون درباره شیوه برخورد ما با اوضاع خوب و بد است. اسپنسر جانسون این دو را لازم و ملزوم هم می‌داند؛ مثل قله‌ها و دره‌ها.

درباره کتاب قله‌ها و دره‌ها

چطور کاری کنیم که اوقات خوب و بد به نفع ما باشند؟ جانسون در این کتاب تاکید می‌کند که قله‌ها و دره‌ها با هم در ارتباطند. کارِ هوشمندانه‌ای که امروز در دره انجام می‌دهید، قله‌ی آینده‌تان را خلق می‌کند. این کتاب روشِ کارآمد برای تبدیل‌کردنِ لحظاتِ بد به خوب و بهتر‌کردنِ شرایط را به شما نشان می‌دهد.

در هنگام مشکلات آرامش خود را حفظ کنید، و بدانید که دره به پایان می‌رسد و کارهایی را در خلافِ جهت آن کارهایی که شما را در دره قرار دادند انجام دهید. و در عوض هر آنچه که شما را به سمت قله هدایت کرده است را بیشتر انجام دهید. با این روش می توانید سرانجام شرایط خود را بهتر کنید، آینده‌ی بهتری را با جزئیاتِ ویژه و باورپذیر برای خود تصور کنید که باعث می‌شود از انجامِ کارهایی که شمارا به آن نقطه می‌رساند لذت ببرید. 

با این کتاب یاد می‌گیرید که که در لحظاتِ بد هم خوبی‌هایی نهفته‌اند و یاد می‌گیرید آن‌ها را کشف کنید و از آن‌ها به نفع خود در زندگی استفاده کنید.

اسپنسر جانسون در این کتاب با زبانی داستانی همچون دیگر کتاب‌هایش به خواننده‌ می‌آموزد چطور حتی در چالش‌برانگیزترین موقعیت‌ها، آرام و موفق باشد.

مرد جوان و غمگینی در دره‌ای زندگی می‌کند. او روزی پیرمردی را می‌بیند که روی قله‌ای ساکن است. ابتدا مرد جوان نمی‌داند که با یکی از مرفه‌ترین و موفق‌ترین افراد دنیا آشنا شده است. اما با برخورد و صحبت بیشتر با پیرمرد، متوجه می‌شود که می‌تواند اصول فوق‌العاده و ابزار عملی او را در زندگی خود به کار ببندد و پیشرفت کند.

خواندن کتاب قله‌ها و دره‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم. و کسانی که می‌خواهند شرایط را به نفع خودشان تغییر دهند.

درباره اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون، فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده در سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب

بعضی روزها دره ابری بود و بعضی روزها آفتابی، اما در زندگی روزمرهٔ او نظم و یکنواختی‌ای وجودداشت که به او احساس آرامش و راحتی می‌داد.

پسر هرچه بزرگ‌تر می‌شد، بیش‌تر متوجه عیب‌ها و نقص‌ها می‌شد تا خوبی‌ها و درستی‌ها. او در حیرت بود که چرا قبل از این متوجه این همه عیب و ایرادی که در دره است نشده‌بود.

باگذشتِ زمان، مرد جوان به‌طرز عجیبی غمگین شد، اما دلیل آن را نمی‌دانست.

او در دره سعی کرد به شغل‌های متفاوتی مشغول شود، اما هیچ‌کدام از آن‌ها، شغلی که امیدش را داشت و می خواست نبود.

در یکی از آن شغل‌ها، رئیسش همیشه او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش می‌کرد و هرگز متوجه کارهای درست او نمی‌شد؛ و در شغل دیگرش، فقط کارمند بود و به نظر می‌رسید برای هیچ‌کس اهمیتی ندارد که او سخت کار می‌کند یا نه. کمک‌های او اصلا به چشم نمی‌آمد، حتی برای خودش.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۰۷۷۳۳
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

کتاب خوبی هست. به یکبار خواندنش می ارزه. توصیه می کنم.

کاربر 6964072
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

کتابی بسیار خوب و قابل تامل که حتما ارزش مطالعه دارد . البته بیشتر از یکبار .

امیر عباس موحدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

حتما بخوانید در زندگی اتون تحول ایجاد میکنه

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان