دانلود کتاب صوتی قصه های ببر با صدای سرور رخشانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصه های ببر اثر محمدرضا سرشار

دانلود و خرید کتاب صوتی قصه های ببر

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قصه های ببر

کتاب صوتی قصه‌های ببر اثر لیلا مجومدار، نویسند بنگالی است که محمدرضا سرشار آن را به فارسی برگردانده است.

کتاب قصه‌های ببر که در واقع اولین کتاب ترجمه‌ای محمدرضا سرشار از زبان انگلیسی برای مخاطبان سال‌های آخر دبستان و دوره راهنمایی است، اولین بار در سال ۱۳۶۷ منتشر شد و از همان ابتدا مورد توجه مخاطبان و مسئولان کتاب کودک و نوجوان قرار گرفت. 

در سال ۱۳۸۶ با اجرای طرح تجمیع آثار برخی نویسندگان از جمله محمدرضا سرشار در سوره مهر، قصه‌های ببر نیز در این انتشارات تجدید چاپ شد. 

درباره کتاب صوتی قصه‌های ببر

این کتاب یازده حکایت شیرین و طنزآمیز دارد. شخصیت محوری همه این داستان‌ها یک یا چند ببر هستند که ماجراهای آن در ارتباط با زندگی مردم بومی منطقه بنگال غربی هند رقم می خورد.  

«ماجرای یک گوساله»، «فایده دیگر نارگیل»، «تعقیب»، «یک داستان غم‌انگیز»، «میهمان صاحب سیاه»، «ساعت شماطه‌دار»، «ببر آدمخوار»، «در میان طبیعت وحشی»، «در تپه‌های لوشایی»، «ببری که برای شام آمد» و «حیوانات دست‌آموز خطرناک» نام حکایت های این مجموعه‌اند.

 لیلا مجومدار داستان‌هایی می‌گوید که زندگی ببرها را گره خورده به زندگی انسان‌ها به تصویر می‌کشد. او از زمانی می‌گوید که دختر کوچکی است و در روستایی در منطقه کوهستانی آسام زندگی می‌کند؛ روستای زیبایی که رود براهماپوترا در آن جریان دارد و در بیشه‌هایش درختان انبه، نارون، نارگیل رشد می‌کند و در جنگل هم انواع پرندگان و حیوانات وحشی از ببرها گرفته تا شغال‌ها، گرازهای وحشی، تمساح‌ها و سوسمارهای درختی زندگی می‌کنند. 

ببرها دوست دارند در اطراف ده پرسه بزنند. ببرهای بزرگ راه راه و پلنگ‌های کوچک‌تر خال خالی، گاوها و گوسفندها را می‌خورند و بعضی وقت‌ها بچه‌ها و آدم بزرگ‌ها را هم می‌کشند یا زخمی می‌کنند.

 شب که می‌شود مردم در خانه‌هایشان می‌مانند. درها و پنجر‌ها را می‌بندند و کلون پشت آن‌ها را می‌کشند اما در بیرون ببرها با غرور در کوچه‌های دم کرده از رطوبت می‌خرامند. فضای بکر داستان‌ها و نگاه شاعرانه مجمودار، « قصه‌های ببر» را به کتابی خاص و جذاب تبدیل کرده است.

 شنیدن کتاب قصه های ببر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های هیجان‌انگیز و پرکشش مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۴۰۰
تومان