دانلود کتاب صوتی الی و اکان با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الی و اکان اثر هربرت گونتر

دانلود و خرید کتاب صوتی الی و اکان

نویسنده:هربرت گونتر
گوینده:اعظم حبیبی
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی الی و اکان

کتاب صوتی الی و اکان نوشته هربرت گونتر است که با ترجمه کمال بهروزکیا و صدای اعظم حبیبی منتشر شده است. این کتاب اثری درباره برادری و دوست داشتن است.

درباره کتاب الی و اکان

اُلی هفت ساله است و دوست دارد برادری بزرگتر از خودش داشته باشد که هم در مدرسه هوایش را داشته باشد و هم با هم بازی کنند. پدرو مادر الی تصمیم می‌گیرند پسربچه‌ای را به فرزندی قبول کنند و بعد از مدت‌ها جست‌و جو در پرورشگاه‌ها اُکان را پیدامی‌کنند. او پدرو مادرش را در تصادف ازدست‌داده و اکثر مواقع در فکر و ناراحت است. الی تلاش می‌کند با این برادر تازه رسیده ارتباط برقرا کند. 

این کتاب داستانی در اهمیت برادری است، در ستایش خانواده و فرزندخواندگی. داستانی که هم وفادار به ارزش‌های اخلاقی و قوانین روان‌شناختی موضوع خود یعنی فرزندخواندگی است و هم قصه‌ای جذاب و پر کشمکش و مبتنی بر اصل لذت بردن برای مخاطبش روایت می‌کند. 

کتاب صوتی الی و اکان داستانی بدون مرز جغرافیایی است، داستانی که برای کودک ایرانی هم  آشنا است و همه اتفاقات و درگیری‌های قهرمان قصه یعنی اُلی با برادر جدیدش اُکان برایش قابل درک است. نویسنده در ایت ن کتاب به ارتباط و پیچیدگی‌های روابط میان دو پسربچه‌ پرداخته است که قرار است همه عمر کنار هم زندگی کنند اما گذشته متفاوتی دارند. داستان با حسادت‌های کودکانه و داستان‌های افسانه‌ای پدر ادامه پیدا می‌کند و قصه بخشی از زندگی‌ای بچه‌ها می‌شود. ترجمه روان به داستان کمک کرده است تا کودک با قصه ارتباط برقرار کند. اکان قرار است با گذشته تلخش کنار بیاید و همه چیز به او کمک می‌کند. 

شنیدن کتاب الی و اکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۹۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۹۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان