دانلود کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان اثر تونی بوزان

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان

معرفی کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان

کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان اثری از تونی بوزان، نویسنده و مشاور آموزشی است که با ترجمه بهناز پیاده و صدای دادبه دادمهر می‌شنوید.

 درباره کتاب صوتی قدرت حافظه درخشان

این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب Brilliant memory اثر تونی بوزان که به شما می‌آموزد حافظه خود را چگونه ارزیابی کنید.

 آیا در زمینه‌های آمار، شناخت چهره‌ها، تاریخ تولدها و.... خوش حافظه‌اید؟ آیا در رابطه با فراخوانی و یادآوری اطلاعات در محیط‌های استرس‌زا، چه در محیط کار و چه در امتحانات، نگران هستید؟ آیا دوست دارید همه محفوظات ذهنی‌تان را به یاد آورید؟ تونی بوزان در این کتاب حقایقی را درباره حافظه‌تان به شما می‌گوید. او در این کتاب تکنیک‌هایی را معرفی می‌کند که به شما در تقویت حافظه‌تان کمک کند. همچنین او توضیحاتی نیز درباره تکوین و شکل‌گیری حافظه به شما می‌دهد. 

 پس از عمل به توصیه‌های این کتاب خواهید توانست پیشرفت چشم‌گیری در به خاطر سپردن داشته باشید.  زیرا بوزان ابزارهایی را به شما معرفی می‌کند که قدرتمند و موثرند و اشستفاده از حافظه را برای شما تجربه‌ای خوشایند تبدیل می‌کنند.

شنیدن کتاب قدرت حافظه درخشان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید حافظه خود را بیش از پیش تقویت کنید، این کتاب برای شماست.

 درباره تونی بوزان

آنتونی پیتر بوزان در میدل‌سکس انگلیس متولد شد.  او فارغ‌التحصیل دبیرستان کیتسیلانو ونکوور کانادا بود. بسیاری از ایده‌های بوزان در پنج کتابش گردآوری شده‌‌اند. او در ۱۸ سالگی در دانشگاه کلمبیا کانادا پذیرفته شد و در سال ۱۹۶۴ از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. همچنین نقشه ذهنی را در سال ۱۹۷۰ ابداع کرد.

بوزان بیش از ۱۰۰ کتاب نوشت یا همکاری در تألیف آنها داشت که به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند.

 تونی به عنوان نویسنده کتاب‌های روان‌شناسی مردم‌پسند مانند نسبت هوشی(GQ)، هوش روحانی و معنوی، حافظه، خلاقیت و تندخوانی که موضوعاتی در رابطه با حافظه و مغز دارند،  مشهور شد. او همچنین بنیانگذار مؤسسه هوش و مبدع مسابقات جهانی هوشو از بنیانگذاران فستیوال روح جسم ذهن بود. 

بوزان در سال ۲۰۱۹ و در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

 بخشی از کتاب قدرت حافظه درخشان

حافظه شما تصاویر را ساده‌تر از کلمات و اعداد فراخوانی می‌کند. از هنگام تولد تا زمانی که حرف زدن و خواندن را یاد گرفتید، ارتباط‌های اولیه شما توسط مشاهده صورت می‌گرفت:

قبل از این که کلمه «سیب» را درک کنید، تصویر «سیب» را درک کردید؛ لبخندی گرم یا آهنگ یک صدا تأثیری مستقیم‌تر از انتخاب کلمات بر شما داشت.

هنگامی که بزرگ‌تر شدید و زبان جدیدی را یاد گرفتید، برای تکمیل ارتباط خود با دنیای اطراف از نمادها و تصاویر استفاده می‌کردید زیرا دامنه واژگان زبانی شما بسیار اندک بود.

به همین دلیل در همه روش‌های تقویت حافظه، یک تصویر کلیدی که با یک کلمه یا عدد کلیدی مترادف می‌شود، انتخاب می‌گردد. آن کلمات یا اعداد کلیدی جرقه‌ای خواهند شد که آن تصویر کلیدی را در ذهن‌تان فراخوانی می‌کنند، و این تصویر کلیدی هم به نوبه خود به جرقه و آغازگری برای فراخوانی آن عدد یا کلمه تبدیل خواهد شد.

این آغازگرها به مثابه گیره‌هایی هستند که یاد می‌گیرید هر موضوعی را که می‌خواهید به یاد آورید، روی آنها بیاویزید.

فهرست کتاب قدرت حافظه درخشان

  • مغز شگفت‌انگیز
  • حافظه بی‌عیب و نقص
  • اصول اصلی و بنیادین حافظه
  • قفل حافظه خود را با کلمات و تصاویر کلیدی باز کنید
  • پنج روش کلیدی تقویت حافظه
  • حافظه خود را بیازمایید
  • قدرت حافظه خود را دوبرابر کنید

نظرات کاربران

اصغر رحیمی پور
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

بسیار عالی است

Hedie
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

کتاب راه هایی برای به خاطر سپردن چیزهایی مثل لیست خرید و اسم افراد پیشنهاد میده که همزمان به فعال کردن هردو نیمکره مغز و تقویت حافظه کمک میکنه من خیلی از ترفنداش استفاده نکردم برای همین نظری درمورد نتیجه اش

- بیشتر
کاربر 3872059
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

سلام خسته نباشی خریداری کردم امروز میخوام گوش کنم نمیشه

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان