دانلود کتاب صوتی مذاکره با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مذاکره اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مذاکره

امتیاز:
۳.۰از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مذاکره

برایان تریسی مربی موفقیت در کسب‌وکار، کارآفرین و سخنران برجسته این حوزه در کتاب مذاکره، شما را با فنون مذاکره کارآمد آشنا می‌سازد.

 درباره کتاب صوتی مذاکره

مذاکره یک عنصر اساسی در اغلب روابط و مناسبات به ویژه مناسبات حرفه‌ای است. کسانی که توانایی مذاکره کردن دارند معمولا پیروز میدان هستند.

 برایان تریسی در طول دوره کاری خود قراردادهایی با مبالغ کلان بسته و مذاکراتی کاملا موفقیت آمیز در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار داشته است. اکنون در این کتاب صوتی او تمام تجربیات خود در زمینه مذاکره را با شما شریک می‌شود تا به یک مذاکره‌ کننده ماهر و توانا تبدیل شوید.

او در این اثر شش کلید مذاکره را به شما معرفی می‌کند. به شما یاد می‌دهد که چگونه احساسات خود را در جریان مذاکرات مهار کنید، از زمان به نفع خود استفاده کنید، مثل یک حرفه‌ای از موضع قدرت برخورد کنید، از مواضع طرف مقابل به خوبی آگاه شوید و چگونه مذاکره را ترک کنید.

 این کتاب در عین سادگی همه اطلاعاتی را که لازم دارید در اختیارتان قرار خواهد داد. برای تبدیل شدن به یک مذاکره‌ کننده خوب با برایان تریسی همراه شوید.

 شنیدن کتاب مذاکره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست دارند با یادگیری روش‌های مذاکره در کار خود بهترین شوند.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران  در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ژانویه ۱۹۴۴ در کانادا و در یک خانواده تهی دست به دنیا آمد. پدرش کار درست و حسابی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به راحتی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک سازمان‌های خیریه ادامه تحصیل دادند و برایان همیشه فقر را در زندگی خود احساس می‌کرد.

برایان تریسی در نهایت مدرسه را ترک کرد تا تا به کار بپردازد. تا اینکه در ۲۰ سالگی ، سفرهایش به سرتاسر جهان را شروع کرد. او با ماشین خود از کانادا به آمریکا و با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و آفریقا نیز در برنامه او بودند.  تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و  همزمان در رشته کاراتهنیز فعالیت داشت و توانست کمربند سیاه بگیرد. تریسی ۲ سال را هم در ژوهانسبورگ سپری کرد و پس از آن مسیرش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی رسید. او می‌گوید: «هیچ‌وقت اجازه ندهید ماشین شما حرکت کند بدون اینکه در طی مسیر چیزی بیاموزید...»

اولین شغل برایان پس از این سفرها، فروشندگی بود. او درباره مهارت‌های فروش می‌خواند و پژوهش می‌کرد و در طول چند سال کار جدی و پیاپی و مطالعه فرایندهای مربوط به فروش، در چند شرکت بزرگ، اموخته‌های خود در زمینه‌های مدیریت و فروش گردآوری و تدوین کرد. او آموزه‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای بر اساس آن تدوین کرد.

تریسی یکی از مردان موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خویش را راه‌اندازی کرده است. برایان در کشورهای مختلف و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های او را ناشران متعددی به زبان فارسی برگردانده‌اند و او اکنون نویسنده‌ای محبوب و شناخته‌شده در ایران است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان