دانلود کتاب صوتی ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم اثر اندرو بلک

دانلود و خرید کتاب صوتی ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

معرفی کتاب صوتی ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

کتاب ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم نوشته اندرو بلک و ترجمه یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری است. کتاب ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم،‌ تکنیک‌های سریع و ساده برای افزایش آگاهی و بصیرت است که با صدای حجت یوسفی منتشر شده است. 

درباره کتاب ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

این کتاب به‌طور مفصل به شما روش‌هایی را ارائه می‌دهد که مؤثر واقع شده‌اند و به شما کمک می‌کنند چشم سوم را باز کنید و اهمیت آن را درک کنید. نسخه‌های بسیاری از آنچه که هنگام فعال کردن چشم سوم اتفاق می‌افتد، وجود دارد و جای تعجب نیست که مردم در این مورد سردرگم هستند.

 بر اساس تجربه نویسنده، بهترین راه برای رفع این اختلافات این است که نظر خودش را در مورد چگونگی باز کردن چشم سوم اضافه کند و به شما، شنونده اجازه دهد از تجربیات او بهره‌مند شوید زیرا این امر می‌تواند با فعالیت‌ها و اعتقادات شما همسو باشد. 

رویدادی مانند باز کردن چاکرای چشم سوم چیزی است که می‌دانید اتفاق افتاده است. می‌دانید زیرا شهود شما هرگز احساسی با این نیرومندی نخواهد کرد، بلافاصله به آن اعتماد خواهید کرد و آنچه را که به شما گفته می‌شود زیر سؤال نخواهید برد. شما در شرف کشف خواهید بود: چشم سوم چگونه کار می‌کند، چشم سوم چیست، فواید باز کردن چشم سوم، تجربه مراقبه برای باز کردن چشم سوم، اهمیت ذهن آگاهی در چشم سوم، مراقبت لازم برای حفاظت از چاکراهای خود، اسرار فعال‌سازی چشم سوم و موارد دیگر را یکجا دریافت کنید!

شنیدن کتاب ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

احتمالاً درباره چاکرای چشم سوم چیزهایی شنیده‌اید اما هرگز متوجه نشدید که واقعاً چیست. این کتاب به جزئیات روش‌های نتیجه‌بخش می‌پردازد و کمک می‌کند تا چشم سوم خود را باز کنید و به اهمیتش پی ببرید. تعاریف متفاوتی از کاری که چشم سوم انجام می‌دهد وجود دارد و عجیب نیست که خیلی‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. بر اساس تجربه شخصی‌ام، فکر می‌کردم بهترین راه پرداختن به این تفاوت‌ها این است که خودم را درگیر روش‌های باز کردن چشم سوم کنم و به خواننده مطالبم اجازه دهم تا از تجربه من استفاده کرده و آن را با فعالیت‌ها و باورهای خودش که به نظر مهم هستند، هماهنگ سازد.

مغز انسان دستگاه فوق‌العاده‌ای است، اما ما از درک تمام قدرتی که دارد خیلی دور هستیم. در مکتب هندو، گشودن چشم سوم نوعی مکاشفه محسوب می‌شود در بودائیسم هم چنین باوری وجود دارد گرچه با عنوان روشن‌بینی از آن یاد می‌شود. افرادی که روشن‌بین هستند مانند خود بودا پاسخ‌هایی را می‌یابند که با ابزارهای معمولی نمی‌توان به آن‌ها رسید. وقتی راهب‌های معابد را در تپه‌های تبت می‌بینید، در واقع به دنبال روشن‌بینی هستند. به این جایگاه نیروانا می‌گویند که در آن همه چیز مثل شیشه صاف و آشکار می‌شود. هندوها باورهای بسیار مشابهی دارند و فقط از اصطلاح چاکرای چشم سوم استفاده می‌کنند.

در خلال این کتاب، تمریناتی به شما نشان داده می‌شود که با کمک آن‌ها می‌توانید چاکرای چشم سوم را باز کرده و به درک عمیق‌تری از آنچه در درون خود و بیرون می‌بینید، برسید. به خاطر داشته باشید انسان محدود به چیزی است که می‌داند و وقتی فراتر از آن گام برمی‌دارد، کنترل اتفاقات بعدی بسیار سخت است، افرادی که می‌توانند چشم سوم خود را باز کنند فوق‌العاده روشن‌بین هستند و خیلی چیزها را می‌بینند. مشکل اینجاست که توضیح دیده‌هایشان به افرادی که روشن‌بین نیستند کار سختی است و هدف این کتاب نیز همین است.

هیچ تضمینی وجود ندارد زیرا روش فردی هر کسی مشخص می‌کند که آیا می‌تواند چاکرای چشم سوم را بگشاید یا خیر. با این حال روش‌های مطرح شده در این کتاب آزمایش شده‌اند، برای افراد خیلی سخت است که فراتر از پیش قضاوت‌ها و تردیدهایشان پیش بروند و درک شوند. این داستان من است و آن را با شما به اشتراک می‌گذارم زیرا شما لایق دانستن قابلیت‌های مغزتان هستید، از طرفی می‌توانید یاد بگیرید کاری که لازم است را انجام دهید. با شک و تردید هیچ‌وقت نمی‌توانید چاکرای چشم سوم را بازکنید. باید به آن باور داشته باشید و به سمت نوعی روشن‌بینی پیش روید و اعتمادِ کامل بخشی از تجربه شما شود.

گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران
سید‌علی خامنه‌ای
مطالعه، سرخط (خلاصه کتاب)
گروه گردآوری و ترجمه سبکتو
فیزیک ناممکن‌ها
میچیو کاکو
مطالعه ، سرخط (خلاصه کتاب)
گروه گردآوری و ترجمه سبکتو
هشت قدم اول، برای ماماندکتر شدن
خدیجه ظریفی
چگونه مرور کتاب بنویسیم؛ مرورنویسی برای مشاوره‌ی خوانندگان
برد هوپر
این است گرام
مصطفی امینی‌خواه
جهان چگونه مدرن شد
استیون گرین‌بلت
همه‌چیز درباره‌ی بدن انسان
بی پاشا چادوری
جهان چگونه مدرن شد؟
استیون گرین‌بلت
شش نظریه‌ای که جهان را تغییر داد
پل استراترن
آیا نشانه‌های حیات در سیاره ناهید کشف شده است؟
رسول لوایی
ارمغان
موسی هلودی
آفتاب در مصاف
موسسه فرهنگی لوح و قلم
چگونه در یوتیوب یک ابرستاره شویم
موسسه HTeBooks
خانه ابدی اساتید
نازیلا ناظمی
فرهنگ اصطلاحات و مکتب‌های سیاسی
پرویز بابایی
اینشتین چه چیزی را نمی‌دانست؟
بهرام معلمی
اطلاعات عمومی و دانستنی های علمی
محمدرضا مرادی
زلزله و آمادگی در چهار گام
مهدی زارع
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد