دانلود کتاب صوتی پول شادی بخش با صدای نسرین کابلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پول شادی بخش اثر کن هندا

دانلود و خرید کتاب صوتی پول شادی بخش

نویسنده:کن هندا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پول شادی بخش

کتاب صوتی پول شادی بخش اثری از کن هُندا است که با ترجمه آناهیتا حسنی و صدای نسرین کابلی می‌شنوید. این کتاب هنر ژاپنی آشتی کردن با پولتان را به شما می‌آموزد. 

درباره کتاب صوتی پول شادی بخش

احتمالا همه ما با فکر می‌کنیم که پول منبعی برای خوشبختی است. اما هرچند پول برای ادامه و بقای زندگی ضروری است، اما منبع ترس، استرس و عصبانیت هم هست. خیلی اوقات زندگی‌ها و روابط تحت تاثیر پول از هم می‌پاشند و همان چیزی که قرار بود ما را به خوشی و خوشبختی برساند، عامل سقوط ما می‌شود. باید راه چاره‌ای وجود داشته باشد. کن هندا، در کتاب پول شادی بخش می‌خواهد این راه چاره را به ما نشان بدهد. او با کمک هنر و فلسفه ژاپنی، به ما می‌آموزد که چطور با پولمان آشتی کنیم، چطور آن را مدیریت کنیم، چگونه بدون متحمل شدن ضرر زیاد، به پولی که می‌خواهیم برسیم و چطور استرس و اضطراب را در این زمینه از خودمان دور کنیم. 

همه ما این گزاره را شنیده‌ایم، برای ثروتمند شدن باید یاد بگیریم مانند ثروتمندان فکر کنیم و این موضوع در این کتاب هم نشان داده شده است. ما البته با کمک تمرین و ممارست می‌توانیم به این تغییر در طرز تفکر برسیم و در مسیر تحولاتی سازنده قرار بگیریم. تحولاتی که کمکمان می‌کنند ثروت را به خانه خود دعوت کنیم و در ادامه، شادی، خوشحالی و موفقیت را هم در کنارش داشته باشیم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا دغدغه‌های مالی را کنار بگذاریم و با ذهنی فارغ مسیر ثروتمند شدن را طی کنیم. 

در بخشی از کتاب صوتی پول شادی بخش اینطور آمده است: «دو نوع افراد وجود دارند: آن‌هایی که در ظاهر شکرگزارند و آن‌هایی که چیزی را پیدا می‌کنند تا تقصیر را به گردنش بیندازند یا شاکی باشند.» این کتاب به ما کمک می‌کند تا خودمان را وارد دسته افراد شکرگزار کنیم و به این ترتیب، دری را در زندگی خود باز کنیم که پذیرای تمام نعمت‌ها است. همچنین کمکمان می‌کند تا دیدگاه خود را درباره پول، تغییر دهیم. احتمالا پیش از این، درباره ثروت اینطور فکر می‌کردیم: «کسانی که پول بیشتری دارند یا به نظر ثروتمند‌تر از شما هستند با هوش‌تر یا پرتلاش‌تر از شما نیستند.» حال ما هم می‌توانیم به این جمع اضافه شویم. اما در صورتی که به تمام نکات و موارد مطرح شده در کتاب عمل کنیم و دیدگاه‌های خودمان را به دیدگاه‌های افراد ثروتمند نزدیک‌تر کنیم.

جک کانفیلد، نویسنده و سخنران حوزه موفقیت، معتقد است که این کتاب از جمله کتاب‌هایی است که زندگی را تغییر می‌دهد. نشریه بوک‌ لیست (Booklist) این اثر را اینطور توصیف می‌کند: «کتاب پول شادی بخش دیدی جدید درباره‌ی ماهیت پول به شما اعطا می‌کند.» 

کتاب صوتی پول شادی بخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی پول شادی بخش را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند ثروتمند شوند و از آن لذت ببرند. این کتاب شروع یک زندگی جدید است؛ زیرا دیدگاهی نوین به شما هدیه می‌کند که تابه‌حال در کتاب دیگری نخوانده بودید. 

بخشی از کتاب صوتی پول شادی بخش 

اگر شما بتوانید شادی را در سبک زندگی منحصر به فرد خودتان بیابید، نشانه‌ای است از اینکه شما در حال بیرون آمدن از بازی پول هستید. هیچ جواب درستی وجود ندارد. شما می‌توانید وضعیت شاد خود را در بی آلایشی و ساده گرایی پیدا کنید. یا اگر کسب پول زیاد و ایجاد جریان بزرگ ترجیح شماست، انجامش دهید. تنها شما هستید که می‌توانید بگویید چه چیزی برای شما مناسب است.

نظرات کاربران

user
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

یادمه یه زمان یه دوستی از دبستان داشتم که دقیقا مثل همین گوینده محترم(نسرین کابلی) متن‌ها رو می‌خوند :) کتاب محتوای خیلی‌خوبی داره و قطعا بدرد‌بخور هست، ولی ایده اصلی «کتاب صوتی» تاثیرگذاری از طریق صدا و متن روان هست، گاهی

- بیشتر
علی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

مهمترین نکته توی کتاب صوتی صدای راوی هستش این صدا مثه صدای ربات و کامپیوتره قابل شنیدن نیست

محمد خدائی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

خوانش افتضاح

سارا
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

تعریف کتاب رو شنیده بودم ولی هرکاری کردم نتونستم لحن راوی رو تحمل کنم، متاسفانه تاثیر کتاب رو خیلی پایین آورده!

maryam mafakheri
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

کتاب جالبی بود با مفاهیمی مثل "E.Q مالی" و "جریان پول شاد" آشنا شدم صدای خانم آناهیتا حسنی هم خوب است ممنون که با خوانش کتاب مطالعه آن را آسان کردند، هرچند در آینده بهتر خواهد شد.

مهران ظریف
۱۴۰۱/۰۳/۲۷

گوینده و کیفیت صدا خیلی بده. واقعا از خریدم پشیمونم.

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۷۰۰
تومان