دانلود و خرید کتاب پول شادی بخش کن هندا ترجمه آناهیتا حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول شادی بخش اثر کن هندا

کتاب پول شادی بخش

نویسنده:کن هندا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پول شادی بخش

کتاب پول شادی بخش نوشته کن هندا، هنر ژاپنی آشتی کردن با پول‌تان است که انتشارات چاپ و نشر بازرگانی با ترجمه آناهیتا حسنی منتشر کرده است. پول شادی‌بخش صرفا یک کتاب خودآموز عادی درباره پول نیست، این کتاب هر چیزی که درباره پول و در نتیجه درباره زندگی فکر می‌کنید را متحول می‌کند و نشان می‌دهد که چطور با تغییر دیدگاهتان به پول احساس ثروتمندی کنید.

درباره کتاب پول شادی بخش

آیا پول توانایی خنده یا گریه دارد؟ آیا پول تغییر می‌کند وقتی با انرژی یا احساس خاصی داده می‌شود؟ چطور می‌توانم پول را مدیریت کنم؟  آیا می‌توانم بدون متحمل شدن ضرر زیاد پول بیشتری داشته باشم؟ می‌توانم تا وقتی زنده‌ام در آرامش باشم؟ چه کار می‌توانم بکنم تا یک زندگی هدفمند، موفق، و رضایت‌بخش ایجاد کنم؟

همه این سؤالات در این کتاب جواب داده خواهند شد. این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد. این کتاب کمک می‌کند که شما به زندگی‌تان به شکل کاملاً متفاوتی نگاه کنید و ارتباطتان را با پول متحول کنید. این کتاب نتیجه ساعت‌ها تجربه و مطالعه نویسنده است او به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را متحول کنید. 

خواندن کتاب پول شادی بخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال یک زندگی با شادی و موفقیت هستید این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب پول شادی بخش

پول شاد و پول ناراضی

دو نوع پول وجود دارد: پول شاد و پول ناراضی. پول شاد، پولی هست که یک پسربچه ده ساله برای خرید گل برای مادرش در روز مادر استفاده می‌کند. پول شاد وقتیست که پدر و مادر با شادی پول ناچیزی را صرفه‌جویی می‌کنند، به منظور پس‌انداز کردن چند دلار اضافی که بچه‌هاشان را به اردوی فوتبال یا کلاس پیانو بفرستند. روش‌های زیادی هست که همین پول عادی بتواند پول شاد بشود.

- کمک کردن به یک عضو کم درآمد خانواده که از گرفتاری نجات پیدا کند.

- فرستادن پول به مردم طوفان‌زده

- جمع‌آوری پول برای افراد بی خانمان بی سرپناه با فروختن کلوچه - سرمایه‌گذاری در یک کسب و کار یا پروژه اجتماعی

- دریافت پول برای کار یا خدمتی از مشتری‌های راضی

هر پولی که با عشق، مراقبت و دوستی در گردش است پول شاد می‌باشد. پول شاد سبب لبخند مردم می‌شود، مردم عمیقاً احساس عشق و توجه می‌کنند. و آن از بسیاری جهات شکل فعالی از عشق است - شیوه‌ای که مردم می‌توانند ببینند، احساس کنند و لمس کنند. اغلب پول می‌تواند به شیوه‌ای به مردم کمک کند که هیچ چیز دیگری نمی‌تواند. برای مثال: وقتی کسی متحمل مشکل بزرگی می‌شود، مثل از دست دادن کل خانه‌شان در یک آتش سوزی و ...، «افکار و دعاها» و «ارتعاش‌های خوب» تا اندازهٔ محدودی به آنها کمک می‌کند. با این وجود، من تضمین می‌کنم که پول کمک می‌کند خانواده‌ای روی پای خودش بایستد، برایشان غذا تهیه کنید - یک سرپناه موقتی به آنها بدهید به طریقی که حتی انرژی‌های مثبت هم نتواند.

برعکس، پول ناراضی نوعی از پول هست که شما با اکراه استفاده می‌کنید. برای اینکه کرایه، صورت حساب، و مالیات‌هایتان را پرداخت کنید. لازم نیست زیاد به مخیلمان فشار بیاوریم. ما همه اشکالی از پول ناراضی را تجربه کرده‌ایم.

نظرات کاربران

کاربر 2240593
۱۴۰۱/۰۴/۰۹

کتاب خوبیه و نظرم رو درباره پول و ثروتمندان عوض کرد ، و روشی برای درست کردن طرز فکرمون نسبت به پولدار شدن 🚁❤️🤩🙏👍

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
و ما همگی می‌توانیم رویکردمان را نسبت به پول، نسبت به زندگیمان انتخاب کنیم، چگونه؟ من معتقدم که آن با سپاسگزاری شروع می‌شود. به جای این باور که هیچ وقت به اندازهٔ کافی وجود ندارد. بیندیشید که: «من هر چیزی که مورد نیاز است دارم، و من قدردان همهٔ آنها هستم. من به‌خاطر کاری که انجام می‌دهم، غذایی که می‌خورم، ماشینی که می‌رانم، و همهٔ پولی که به‌دست می‌آورم، سپاسگزارم» وقتی که پول به زندگی‌تان وارد می‌شود، بگویید، «متشکرم»
مهتاب حیدری

حجم

۱۸۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۱۸۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۷۴,۱۰۰
تومان