دانلود کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم) با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم) اثر اریک سانوازن

دانلود و خرید کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم)

معرفی کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم)


کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم، پسر آب و آتش) داستانی فانتزی از ماجراهای یک سرزمین متفاوت نوشته اریک سانوازن با ترجمه نیلوفر اکبری است. داستان‌های این مجموعه در سرزمین اورگاند رخ می‌دهد. جایی که انسان‌ها و اژدهایان به خوبی و خوشی کنار هم زندگی می‌کنند تا اینکه یک روز یک اژدهای متفاوت در این سرزمین به دنیا می‌آید.

نسخه صوتی این کتاب با صدای بهمن وخشور، زهرا لطفی و آریا وخشور منتشر شده است و با شنیدنش به دنیای سرشار از ماجراهای جذاب قدم می‌گذارید!

درباره کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم، پسر آب و آتش)

جلد سوم مجموعه بچه اژدها، پسر آب و آتش نام دارد. در دو قسمت قبلی با اورائل و لنا آشنا شدیم. اورائل عاشق اژدهایان بود و خودش هم رازی بزرگ داشت. رازی که فقط لنا، شکارچی اژدها از آن خبر داشت... حالا آن‌ها هم به سفر دوتایی‌شان ادامه می‌دهد اما کارشان هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. آخر می‌دانید؟ آن‌ها به آتشفشان فورنز نزدیک شده‌اند و اگر کمی دیگر نزدیک شوند، خطرات بیشتر و بیشتری تهدیدشان می‌کند. یک مشکل دیگر هم سر راه آن‌ها وجود دارد و آن این است که که آن دو به دراکو برمی‌خورند. دراکو پدر لنا است و یک شکارچی اژدهاست. 

کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم، پسر آب و آتش) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم، پسر آب و آتش) داستانی جذاب برای تمام علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و ماجراجویانه دارد. اگر داستان دو جلد اول مجموعه را شنیده‌اید و دوست داشتید، حالا نوبت جلد سوم مجموعه است. 

درباره اریک سانوازن

اریک سانوازن، نویسنده مجموعه بچه اژدها، در سال 1961 در فرانسه به دنیا آمد.

بخشی از کتاب صوتی بچه اژدها (جلد سوم، پسر آب و آتش)

در زمان‌های قدیم در سرزمین اورگاند انسان‌ها و اژدهاها در کنار هم با صلح و صفا زندگی می‌کردند. تا روزی که یک اژدهای متفاوت در آن سرزمین به دنیا آمد. این اژدها شبها تغییر شکل می‌داد و انسان می‌شد. اسم این اژدها را نوکتورن گذاشتند. نوکتورن مثل همه اژدهاها زندگی کرد و بزرگ شد و به یکی از جشن‌هایی دعوت شد که شاه اورگاند در کاخ سلطنتی برپا کرده بود. نوکتورن در آن جشن دختر شاه یعنی شاهزاده خانم اپ را دید و به او دل بست. شاهزاده خانم اپ هم دلبسته نوکتورن شد.

نوکتورن برای خواستگاری شاهزاده خانم اپ به کاخ سلطنتی برگشت. اما پادشاه که نمی‌خواست دامادش اژدها باشد، عصبانی شد و با ازدواج آن‌ها مخالفت کرد. فردای شب خواستگاری، نوکتورن شاهزاده خانم را از کاخ سلطنتی بیرون آورد و آنها باهم فرار کردند. بعد از آن دیگر هیچکس آن دو نفر را ندید....

نظرات کاربران

آنیسا
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

عالی بود خیلی جالب بود واقعا پدرش بود؟ و شاهزاده خانم عب یا اب هم مادرش؟ ولی اون شاه احمق باور نمیکرد دختر عاشق اون باشه ولی جلد بعدیش چی؟ بقیه داستان چی میشه؟

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۷۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان