دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح اثر مارک ویکتور  هانسن

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح

معرفی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح؛ داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح اثری مشترک از مارک ویکتور هانسن و جک کنفیلد است که با ترجمه گلسانا احمدی و گروه گویندگان شادن پژواک می‌شنوید.

با داستان‌های آموزنده و لطیف این کتاب از دنیای روزمرگی خود جدا می‌شوید و لحظه‌هایی را به تفکر و مراقبه می‌نشینید.  به دنیای احساسات و تجربیات انسان‌های دیگر سفر می‌کنید تا تجربه‌های انها را از زندگی مرور کنید و بیاموزید. انرژی مثبت بگیرید و تجدید قوا کنید و عشق و محبت را بیشتر و بهتر بشناسید.

شنیدن کتاب سوپ جوجه برای روح؛ داستان‌هایی برای گشودن قلب و تلطیف روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی مخاطبان این کتاب اند.

درباره نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح

جک کنفیلد

جک کنفیلد متولد ۱۹ اوت ۱۹۴۴ است. او نویسنده‌ای است که با سخنرانی‌های انگیزشی خوبش مشهور شده است. او  مربی شرکت و کارآفرین هم هست. کنفیلد یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح است که بیش از ۲۵۰ عنوان فرعی دارد و ۵۰۰ میلیون نسخه از آنها به بیش از ۴۰ زبان دنیا چاپ شده است.

مارک ویکتور هانسن

مارک ویکتور هانسن از موفق‌ترین و پراوازه‌ترین سخنرانان، مشاوران و نویسندگان در حوزه موفقیت، رشد فردی و کسب‌وکار است. سوپ جوجه برای روح از آثار پرفروش این نویسنده‌است. مجله تایم این اثر را یک پدیده انتشاراتی معرفی کرده است.

نظرات کاربران

alefzed
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

با بعضی داستانهاش بغض میکنین،با بعضیاش گریه،با بعضیاش از ته دل میخندین و بعضیاش بدنتونو مورمور میکنه و واقن میکنه! این کتابو بنوشید تا اینکه بهش گوش بدین... بعضی از بخشای جذابشو پایین میارم.امیدوارم لذت ببرید: *وقتی گوش میدم صدام بلندتره *جرات،ب معنای نترسیدن

- بیشتر
Marziye Tamaskani
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

اصلا خوب نبود ... من رو در مورد موضوعات مطرح شده متقاعد نمیکنه و فقط از گفته و تجربیات دیگران صحبت کرده ... اصلا راضی نبودم ..یه جور دیگه در موردش فکر میکردم و از خرید این کتاب پشیمونم

زمان

۷ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۴۳۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۴۳۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان