دانلود کتاب صوتی خانه سلی با صدای فیروزه لطفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خانه سلی اثر حسین مسعودی آشتیانی

دانلود و خرید کتاب صوتی خانه سلی

معرفی کتاب صوتی خانه سلی

کتاب صوتی خانه سلی داستانی از حسین مسعودی آشتیانی است که با صدای فیروزه لطفی، ساناز ختایی و مریم اعتضادی می‌شنوید.

رادیو کابوس، کاری جدید از نوین کتاب، خانه‌ای برای کسانی است که به داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارند. در هر اپیزود از رادیو کابوس، یک داستان واقعی ترسناک برای شما تعریف خواهیم کرد؛‌ داستان‌هایی که مبنای واقعی دارند و بر اساس ماجراهای واقعی و گفته‌های شاهدان عینی تنظیم شده‌اند.

و اما چند هشدار:

شنیدن این پادکست برای افراد زیر ۱۵ سال مناسب نیست. اگر روحیه‌ حساسی دارید یا دچار بیماری‌های قلبی و فشار خون هستید، پیشنهاد می‌کنیم رادیو کابوس را نشنوید.

درباره کتاب صوتی خانه سلی

ژانر وحشت، یکی از پرطرفدارترین ژانرها در ادبیات و همچنین سینما است. ماجراهای ترسناکی که برای آدم‌ها رخ می‌دهند و گاه برگرفته از تخیلات آدم‌ها هستند و گاه بر اساس مشاهدات افراد و یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها نوشته شده‌اند. این ژانر که به نام ادبیات وحشت یا داستان ترسناک، هم شناخته می‌شود این توانایی را دارد تا در آدم‌ها احساس ترس، تنفر یا انزجار را برانگیزد.

نویسندگان ژانر وحشت هم قالب داستان کوتاه را برای آثار خودشان می‌پسندند و هم به سراغ داستان‌های بلند و رمان رفته‌اند. در چنین فضایی تجربیات و موضوعات بسیای از قبیل، قتل، خودکشی، شکنجه، آشفتگی‌های روانی، حضور ارواح، انسان‌های خون‌آشام، بختک، جن‌گیری، جادوگری و ... اتفاق می‌افتد و آدم‌ها توانایی عجیبی مانند قدرت نفوذ به ارواح، حرف زدن اشیا و ... را به دست می‌آورند.

هرچند به نظر می‌رسد که پرداختن به ادبیات وحشت و همچنین جلب شدن توجه‌ها به سوی آن، بیشتر از سوی نسل امروزی و جوانان باشد، اما می‌توان ردپا و ریشه‌های آن را در بخشی از اسطوره‌ها و حتی خرافات قدیمی انسان‌ها نیز به چشم مشاهده کرد.

در ژانر وحشت، و به خصوص در ادبیات وحشت، نویسنده تلاش می‌کند آنچه که در ذهنش تصور کرده است، به صورت دقیق در فضا و اتمسفر داستان وارد کند و دلهره و ترس را در مخاطبش به وجود بیاورد.

اما چرا باید چنین ژانری اینچنین پرطرفدار باشد؟ حتی می‌توان در میان نوجوانان نیز علاقه‌مندی به ادبیات وحشت و داستان‌های ترسناک را مشاهده کرد. جدا از جنبه تفریحی که این ماجرا دارد، به نظر می‌رسد که ترس، یک مکانیسم دفاعی است و بسیاری از افراد با خواندن داستان‌های ترسناک، با ترس‌های خود روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا با ترسشان روبه‌رو شوند و این روش، یکی از بهترین‌ راه‌های غلبه بر ترس است. از طرف دیگر انسان‌ها نیز، ترسشان از ناشناخته‌ها را از طریق ابراز آن در داستان‌های مختلف، بیان می‌کردند و تلاش می‌کردند تا روشی منطقی برای مقابله با آن پیدا کنند.

باری، کتاب صوتی خانه سلی اپیزود هفتم رادیو کابوس است که در نشر صوتی نوین کتاب تولید شده است؛ داستان درباره تونی است که بعد از ازدواج با دبرا، به خانه قدیمی با قدمت صد و بیست و هشت سال، اسباب‌کشی می‌کنند. اما اتفاق‌های عجیبی که در این خانه برایشان رخ می‌دهد، ترس را به جان تونی می‌اندازد. آیا آن‌ها در خانه‌ای که در تسخیر ارواحی نامهربان است، گرفتار شده‌اند؟ 

در قسمت‌های مختلف این برنامه داستان‌های ترسناکی را می‌شنوید که مبنای واقعی دارند و بر اساس گفته‌ها و مشاهدات، شاهدان عینی نوشته‌اند، اما انتخاب با شما است: آن‌ها را باور می‌کنید یا نه؟

کتاب صوتی خانه سلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام دوست‌داران آثار ژانر وحشت و علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک و رازآلود را به شنیدن کتاب صوتی خانه سلی دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خانه سلی

تونی طبق عادت هر شب به اتاق بچه اش سر میزند.

بچه امشب راحت خوابیده و گریه نمی‌کند. می‌خواهد برگردد اتاق خودش که در محکم رویش بسته می‌شود. بچه با صدای در از خواب پامیشود و صدای گریه‌اش کل اتاق را برمی‌دارد. تونی بچه را بغل می‌کند تا آرامش کند. ولی صدای چیزی روی در توجهش را جلب می‌کند.

انگار کسی دارد روی در چنگ می‌کشد...

ماجراهای من و درسام برای ۲۰ گرفتن، فیزیک ۱ رشته ریاضی (پایه دهم)
علی انواری
روش های عملی تولیدمثل اسب
جان داسکانیو
تفسیر سوره مرسلات
حمیدرضا ارباب سلیمانی
زنجیره تامین گندم، آرد و نان کشور
امیر یونسیان
نامه‌هایی برای سابینا
مهسا ملک‌مرزبان
مهارت های زندگی و نقش آن بر سلامت روان
سوسن پاشازاده مرادی
همه‌ی افق
فریبا وفی
فرهنگ اصطلاحات پژوهشی در علوم انسانی
نرگس گنجی
هوش کسب و کار و مدیریت کسب و کار
پوریا پناهی نژاد
نه گفتن را می آموزم
ربابه تیموری(درشکی)
قصه های قبل از خواب یان و هنری؛ پنجشنبه
مارتین راینل
انگلیسی شب امتحان (دهم)
حمید خزایی
اخلاق و تربیت اسلامی
سیدعلی گرامیان
کارآفرینی برای دانشمندان و مهندسین
کاتلین آلن
هیدرولیک محاسباتی
ک. ج. کوتیتاس
هندسه ۱ شب امتحان (دهم ریاضی)
حسین هاشمی طاهری
ماجراهای من و درسام برای ۲۰ گرفتن، حسابان ۱ (یازدهم)
مصطفی دیداری
باغ سالار جنگ
ترنس اودانل
ماجراهای من و درسام برای ۲۰ گرفتن، دین و زندگی ۱ (دهم)
محمد کشوری

نظرات کاربران

کاربر navid mirkiani
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

عالی👌

ghoghnoos
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

من بعد از شنیدن این داستان تو گوگل سرچ کردم و اطلاعات جالبی از این خونه بدست آوردم .. به نظرم که خیلی هیجان انگیز بود

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۱۰,۸۰۰
۱۰%
تومان