دانلود کتاب صوتی مدیریت استرس با صدای فرزاد فره‌وشی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت استرس اثر انتشارات مدرسه بازرگانی هاروارد هاروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت استرس

معرفی کتاب صوتی مدیریت استرس

کتاب صوتی مدیریت استرس اثری از مدرسه‌ عالی بازرگانی هاروارد است که با ترجمه امید مهدیه و صدای فرزاد فره‌وشی می‌شنوید. این کتاب در تلاش است تا به ما کمک کند اضطراب خود را تحت کنترلمان دربیاوریم. 

مدرسه عالی بازرگانی هاروارد (Harvard Business School‎) مدرسه عالی کسب و کار دانشگاه هاروارد است که در بوستون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این مدرسه یک برنامه بزرگ تمام وقت ام‌بی‌ای، برنامه‌های دکترا، HBX و بسیاری برنامه‌های آموزش اجرایی را برای مخاطبان ارائه می‌دهد.

درباره کتاب صوتی مدیریت استرس

استرس و اضطراب بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. ما همیشه در معرض اخبار قرار می‌گیریم و کارهای مختلفی که باید انجام بدهیم، استرس را به زندگی ما می‌آورند. زندگی با اضطراب نمی‌تواند چندان موفق باشد. چرا که این احساس در وجود ما، فلج کننده است و تمام جنبه‌ها و ابعاد زندگی را تحت سیطره خودش درمی‌آورد. از انرژی برای غذا خوردن و انجام کارهای روزمره گرفته تا توان و تمرکزی برای اندیشیدن و فکر کردن. اما باید بتوانیم با استرس کنار بیاییم و یاد بگیریم که چگونه اضطرابمان را در کنترل خودمان داشته باشیم.

اما نکته مهمی که نباید فراموش کنیم، این است که بدانیم تمام استرس‌ها مضر نیستند. در حقیقت میزان اندکی اضطراب، اگر در سطح منطقی خود قرار داشته باشد، می‌تواند به ما کمک کند تا انرژی خود را به کار بگیریم. به این ترتیب توانایی مقابله با چالش‌هایی را به دست می‌آوریم که در زندگی و یا در محل کار برایمان ایجاد می‌شود. نتیجه این کار این است که می‌توانیم به اهدافی مهم دست پیدا کنیم. 

حال که با انواع اضطراب آشنا شدیم باید به دنبال راهکارهایی برای مدیریت کردن استرس خود باشیم. در قدم اول لازم است که تفاوت‌هایی را تشخیص دهیم که میان استرس پربار و استرس منفی وجود دارد. مرحله بعد ارزیابی سطح استرسمان است. اگر این سطح به مقادیر خطرناک نزدیک است، باید از روش‌هایی استفاده کنیم که کاربردی و آسان هستند و استرس را کنترل می‌کنند.

برای کنترل استرس دو گزینه پیش روی ما قرار دارد: اولین گزینه کاهش دادن احساساتی است که آسیب‌پذیری را سبب می‌شوند و گزینه دیگری کاهش ناتوانایی‌ها است. این دو عملکرد، گام اولی هستند که برای رسیدن به موفقیت برمی‌داریم.

در نهایت آنچه لازم است درباره مدیریت استرس بدانیم این است که ما «نمی‌توانیم» و «نباید» استرس را به طور کامل از زندگی خود حذف کنیم. اما می‌توانید بیاموزید که آن را به گونه‌ای مدیریت کنید تا نتیجه آن به نفع شما باشد نه به ضررتان.

مدرسه عالی بازرگانی هاروارد در کتاب صوتی مدیریت استرس راه‌حل‌های کارشناسانه را به ما پیشنهاد می‌کند که برای مقابله و مبارزه با این چالش روزمره به کارمان می‌آید. راه‌حل‌هایی که به ما در شناسایی نوع استرس کمک می‌کنند و مسیری را پیش پای ما قرار می‌دهند که برای رفع مشکل، مفید و موثر است. مسیری در انتهایش، موفقیت چشم انتظار ما است. 

کتاب صوتی مدیریت استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی مدیریت استرس را به تمام کسانی که دوست دارند اضطراب خود را کنترل کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

hamrah
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

کتاب خوب فقط کتابهای جول اوستین،این کتابها وقت آدم رو میگیره بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۹۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان