دانلود کتاب صوتی خانه خیابان مانگو با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خانه خیابان مانگو اثر ساندرا سیسنروس

دانلود و خرید کتاب صوتی خانه خیابان مانگو

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خانه خیابان مانگو

خانه خیابان مانگو اثری از ساندرا سیسنروس نویسنده و شاعر امریکایی است. این کتاب در سال ۱۹۸۴ به چاپ رسید و صاحبش را به شهرت زیادی رساند.  

درباره کتاب خانه خیابان مانگو

در داستان‌های کتاب خانه خیابان مانگو داستان‌هایی ردباره افرادی روایت می‌شوند که ساکن خانه‌ای در این خیابانند. راوی این اثر دختری به اسم اسپرانزا است.

خانه‌ای کوچک و قرمز با پله‌های تنگ و باریکی در جلو آن و پنجره‌هایی خیلی کوچک. این خانه حیاط جلویی ندارد و حیاط پشتی هم درواقع یک گاراژ است بعضی وقت‌ها اشکالاتی در این خانه به وجود می‌آید. مثلا در چنان غر شده است که باید با لگد بازش کنی و...

 این رمان ۴۵ قسمت دارد و بسیاری از بخش هایش خیلی کوتاه هستند و ارتباط روایی با یکدیرگر ندارند و هر بخش یک روایت است یا یک قصه دارد. داستان خانه خیابان مانگو روندی آرام دارد. زندگی بدون فراز و فرود و هیجان را روایت می‌کند. در عین حال هم یک داستان پر از جذابیت و نشانگر تعاملات انسانی و انسان با محیط است.

نویسنده این داستان را که تمی زنانه هم دارد به همه زنان تقدیم کرده است. بیشتر زنان جهان به راحتی با شخصیت‌های این داستان همذات‌پنداری خواند کرد.

شنیدن کتاب خانه خیابان مانگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه مندان به رمان‌های خارجی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ساندرا سیسنروس

ساندرا سیسنروس، در سال ۱۹۵۴ در شیکاگو متولد شد و مدت زیادی  به عنوان معلم دبیرستان، شاعر و مدیر هنری کار می‌کرد.  داستان «نهری که زن ها را صدا می کند» از اصثار این نویسنده است اما او شهرتش را بیشتر از رمان «خانه خیابان مانگو» به دست اورده است که تا به حال چندین جایزه معتبر ادبی برایش به ارمغان آورده است. سیسنروس در ادبیات «چیکانو» که به ادبیات نویسندگان مکزیکی-آمریکایی گفته می‌شود نقش مهمی داشته است.


نظرات کاربران

دنیا
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

با سلام کتاب بسیار عالی بود گوینده ، متن روان و........ همه خیلی خوب بودند ولی توی کتاب جملات بی ادبی در این کتاب بسیار زیاد بودند و این جذابیت کتاب رو کم میکنه . درکل کتاب خوبی بود . ممنون

- بیشتر
کاربر ۳۲۳۰۸۵۲
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

کتاب بسیار خوبی‌ه. اما گویندگی اصلا و ابدا جذاب نیست. خود کتاب رو خوندم. بابت کاری به کتاب دسترسی نداشتم و مجبور شدم صوتی کتاب رو دانلود کنم. بسیار بد خونده شده و نتونستم تا پایان کتاب لحن و صدای

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۱,۵۰۰
تومان