دانلود کتاب صوتی دختر جان، خودت باش! با صدای مهیا بوستانچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختر جان، خودت باش! اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی دختر جان، خودت باش!

نویسنده:ریچل هالیس
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دختر جان، خودت باش!

کتاب صوتی دختر جان، خودت باش! اثر مهشور ریچل هالیس است که با ترجمه معصومه تاجمیری و صدای مهیا بوستانچی می‌شنوید. این کتاب پیامی مهم دارد و به تمام زنان کمک می‌کند تا مسئولیت زندگی خودشان را بپذیرند و تبدیل به چیزی شوند که می‌خواهند باشند. 

درباره کتاب صوتی دختر جان، خودت باش!

ریچل هالیس در کتاب صوتی دختر جان، خودت باش! از روزهای سختی می‌گوید که در کودکی و نوجوانی‌اش طی کرده است. از پدرش، کشیشی با تحصیلات فلسفی که نتوانسته بود به درستی برای‌شان پدری کند و برادرش که خودکشی کرده بود. خانواده‌ای که هر لحظه احتمال فروپاشی‌اش می‌رفت و تمام پستی و بلندی‌هایی که برای نابود کردن یک زندگی کافی بود. اما او تسلیم نشده بود. او می‌خواست دوباره به زندگی برگردد و این‌بار خواستن عین توانستن بود، اما به شرطی که بهایش را هم بپردازد. 

هالیس در حین روایت داستانش بارها و بارها زمین خوردنش را تعریف می‌کند. اما بعد از هر زمین خوردنی او بلند می‌شد و به راهش ادامه می‌داد. او در این اثر رازهای موفقیتش را به عنوان یک زن و یک مادرِ شاغلِ کارآفرین و ورزشکار و نویسنده با مخاطبانش درمیان می‌گذارد؛ راز موفقیت او در پذیرش واقعیت‌هایی بود که همهٔ ما دربارهٔ آن‌ها به خودمان دروغ می‌گوییم. در حقیقت ما و فقط خود ما مسئول زندگی هستیم که برای خودمان می‌سازیم ولی دروغ‌هایی که از کودکی به ما گفته‌اند ذهن ما را آشفته کرده است. هالیس در کتابش دربارهٔ بیست دروغی حرف می‌زند که موجب آشفتگی در زندگی‌های ما شده و مغزمان را به سوی افکاری غیر منطقی دربارهٔ خودمان و اطرافیان سوق داده است.

این کتاب با لحنی طنز و گیرا نوشته شده است و مخاطب را به ادامه دادن ترغیب می‌کند. موضوعاتی که نویسنده مطرح کرده است، بسیار با روزمرگی‌های ما گره خورده و به همین دلیل موجب شده تا مخاطب با ریچل هالیس همراه شود. ریچل پس از آنکه در هر فصل با بیان تجربیاتی از زندگی خود دروغی را بررسی می‌کند، در انتهای همان فصل روش‌های مناسبی برای نابود کردن آن دروغ‌های فریبنده پیشنهاد می‌کند. این روش‌ها اغلب ساده و کارآمد هستند، بی‌آنکه هزینه‌ای برای مخاطب در بر داشته باشند. 

کتاب صوتی دختر جان، خودت باش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی دختر جان، خودت باش! را به تمام زنان و دختران پیشنهاد می‌کنیم، زیرا هر زنی لایق به دست آوردن موفقیت و رسیدن به جایگاهی است که می‌خواهد.

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او وبسایتی راه اندازی کرده است و در آن، به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت کمک می‌کند. او با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش یاری برساند تا به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. 

ریچل هالیس را به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم می‌شناسند. او با سبک زندگی جذاب و لحن ساده و خودمانی‌اش الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان است و مخاطبان بسیاری دارد.  او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

معصومه
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

خیلی تاثیر گذار بود عالی

زمان

۷ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۸۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۸۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۴۷,۶۰۰
۳۰%
تومان