دانلود کتاب صوتی آره یا نه با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آره یا نه اثر اسپنسر جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی آره یا نه

معرفی کتاب صوتی آره یا نه

آره یا نه کتابی نوشته دکتر اسپِنسِر جانسون است که در نشر شادن پژواک به چاپ رسیده است. جانسون در این کتاب راهنمایی ‌هایی  برای تصمیم‌گیری بهتر دارد.

درباره کتاب صوتی آره یا نه

آره یا نه» اثر نویسنده‌ پرفروشِ نوییورک تایمز، اسپِنسِر جانسون است که سیستم هوشمند و کاربردی را معرفی می‌کند، که همگان می‌توانند با استفاده از آن، خیلی زود در کار و زندگی تصمیمات بهتری بگیرند.

خیلی از ما تصمیمات اشتباهی می‌گیریم و در نتیجه موقعیت تجاری خود در دنیا را از دست می‌دهیم، در محیطی نامناسب زندگی می‌کنیم، بالا رفتن نرخ جرم و جنایت را تجربه می‌کنیم و تاثیرات مصرف مواد مخدر، طلاق و بی‌خانمانی را می‌بینیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم، به خاطر تصمیماتی که به صورت دسته‌جمعی گرفته‌ایم در وقوع آنها دست داریم.

اگر با نگاهی کوتاه به گذشته زندگی خود را مرور کنیم، خیلی راحت می‌توانیم اشتباهات‌مان را ببینیم. تصمیمات نادرست ما به خاطر تصوراتی است که در همان لحظه‌ی تصمیم‌گیری آنها را باور داریم، و تصمیمات بهتر ما برپایه‌ی واقعیاتی گرفته می‌شود که بموقع به آنها پی می‌بریم.

سیستم «آره یا نه» باعث می‌شود:

• به جای تمرکز بر نیازهای بی‌اهمیت، برنیازهای واقعی تمرکز کنیم

• نظرات بهتری ارائه دهیم

• و یکپارچگی، بصیرت، و نگرش خود را بشناسیم و با استفاده از آن به آرامش خاطر، اعتمادبه‌نفس، و رهایی از ترس برسیم

این کتاب داستان مرد جوانی است که به دنبال یافتن راهی برای گرفتن تصمیمات درست است، تا هم به موفقیت بیشتری برسد و هم کمتر دچار استرس شود. گرچه تصمیمات نادرست زیادی در زندگی نگرفته بود، اما زمانی هم که اشتباه می‌کرد، مشکلاتی در محل کارش بو وجود می‌آمد و گاهی هم زندگی شخصی‌اش را زیرورو می‌کرد.

او احساس می‌کرد تصمیمات ضعیف و نادرست برایش خیلی گران تمام می‌شود و حتماً باید راه بهتری برای حل این موضوع وجود داشته باشد.

بنابراین، یک روز صبح برای پیوستن به بازرگانان یک گروه طبیعت‌گردی به کوهستانی در آن حوالی رفت ، تفریح آخر هفته‌ای که توسط راهنما، یک تاجر و کوهنورد فوق‌العاده هدایت می‌شد، که گروه را از میان کوهستان و هم در تصمیمات‌شان راهنمایی می‌کرد....

شنیدن کتاب صوتی اره یا نه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب اند.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

Negin
۱۴۰۰/۰۹/۲۳

کتاب خوبی بود

علی سرخه
۱۴۰۱/۰۸/۰۶

کتاب فوق العاده خوب وجذاب میباشد ،وتوصیه میکنم که مطالعه کنید،

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان