دانلود کتاب صوتی کسب و کارهای قرن ۲۱ (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کسب و کارهای قرن ۲۱ (خلاصه کتاب) اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی کسب و کارهای قرن ۲۱ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی کسب و کارهای قرن ۲۱ (خلاصه کتاب)

میکروکتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ اثر رابرت کیوساکی است. این میکروکتاب خلاصه‌ای از کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ است. این کتاب به شما آموزش می‌دهد چگونه کسب و کاری مناسب با عصر تجارت بسازید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. 

درباره کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ 

میکروکتاب کسب‌وکارهای قرن ۲۱ یک کتاب کاربردی درباره روش‌ تازه کسب درآمد، یعنی بازاریابی شبکه‌ای است. با توجه به وضعیت اقتصادی این قرن لازم است که افراد به دنبال روش‌های نوین کسب درآمد و ثروت آفرینی بروند. این کتاب یک راهنمای عملی برای کسانی است که می‌خواهند به سمت یک زندگی آرمانی قدم بردارند و به آزادی مالی برسند. آموزه‌های این کتاب علاوه بر بازاریابی شبکه‌ای در تجارت‌های دیگر هم کاربردی است.

رابرت کیوساکی دوران کودکی جالب و عجیبی داشته و از تجربه دو پدر استفاده کرده است! یکی پدر واقعی  خودش که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و کیوساکی در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوستِ صمیمی‌اش که فردی بدون تحصیلات دانشگاهی اما میلیونر خودساخته‌ای بود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود. 

اولین و معروف‌ترین کتاب کیوساکی پدر پولدار پدر فقیر است که به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد اما کیوساکی در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارایه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. او علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است. 

شنیدن کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب را به همه فعالان حوزه تجارت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کسب و کارهای قرن ۲۱ 

ثروت را نمی‌توان تنها با پول سنجید، ثروت با درآمدی که کسب می‌کنیم هم محاسبه نمی‌شود. واقعیت ثروت این است که می‌توان آن را در گذر زمان اندازه‌گیری کرد. ثروت یعنی کسب تجربه و تعداد روزهایی که بتوانید با تکیه‌بر این تجربه به زندگی خود ادامه دهید.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود ثروتمندان هر روز ثروتمندتر شوند این است که آن‌ها غنی بودن را به شکل دیگری تعریف می‌کنند. آن‌ها برای درآمد داشتن کار نمی‌کنند، برای ثروتمند شدن است که کار می‌کنند. بازاریابی شبکه‌ای موتور تولید ثروت را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.

به طور کلی برای رسیدن به استقلال مالی باید چهار مرحله زیر را طی کنید:

۱. راه‌اندازی یک کسب‌وکار: این کار کمک می‌کند تا مقدار زیادی پول به دست آورید و از مزایای مالیاتی هم برخوردار شوید. همچنین برای رشد کسب‌وکار خود زمان بگذارید.

۲. سرمایه‌گذاری مجدد در کسب‌وکار خود: اشتباه بیشتر مردم در این است که وقتی جریان مالی‌شان برقرار می‌شود به دنبال راه‌اندازی شغل جدید می‌روند. یادتان باشد که هدف این نیست که یک کسب‌وکار جدید برای خود راه‌اندازی کنید، بلکه باید دوباره در کسب‌وکار خود سرمایه‌گذاری کنید تا بیشتر رشد کند و درآمد بیشتری برایتان رقم بزند.

۳. سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات: می‌توانید با درآمدهای اضافی خود املاک و مستغلات خریداری کنید. به انجام این کار اصرار دارم چون قوانین مالیاتی به نفع صاحبان کسب‌وکاری است که در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌کنند. از طرفی دیگر بانکداری امروزی دوست دارد که برای خرید املاک و مستغلات به شما وام بدهد. بنابراین فعالیت در این زمینه از هر نظر سودمند است.

۴. بگذاریم که دارایی‌هایمان برایمان به ثروت تبدیل شوند: هرگز اجازه ندهید درآمدهای ابتدایی زندگی شما صرف خرید تجملات شوند. برای جلوگیری از این امر باید در زمینه املاک سرمایه‌گذاری کنید. وقتی سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام دادید و به اندازه زیادی پول به دست آوردید آن وقت به سمت خرید وسایل تجملاتی حرکت کنید. اما قبل از همه این‌ها باید کاری که انجام می‌دهید را دوست داشته باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید به رویاهای خود دست یابید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۱۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۱۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۸,۸۲۰
۱۰%
تومان