دانلود کتاب صوتی پوگبا با صدای آرمان خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پوگبا اثر مت اولدفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی پوگبا

معرفی کتاب صوتی پوگبا

کتاب صوتی پوگبا؛ از زمین بازی تا استادیوم، نوشته مت اولدفیلد است که با ترجمه ماشاالله صفری و صدای آرمان خدادادی منتشر شده است. این کتاب به زندگی پل لبیل پوگبا می‌پردازد.

درباره کتاب پوگبا

پل لبیل پوگبا متولد ۱۵ مارس سال ۱۹۹۳  فوتبالیست فرانسوی است.  پوگبا در لنیی سور مرن به دنیا آمد. پدر و مادر او اهل گینه بودند. او دو برادر بزرگتر از خودش دارد که هر دو بازیکن فوتبال هستند. پوگبا فوتبالش را در شش سالگی در باشگاه روآسیان بری شروع کرد. او هفت سال در آن باشگاه بود و بعد از آن به تروسی رفت. در آن‌جا کاپیتان تیم زیر ۱۳ سال باشگاه شد و بعد از یک فصل این تیم را نیز ترک کرد و به باشگاه حرفه‌ای لوآور پیوست.

در ۳۱ ژوئیه ۲۰۰۹، پوگبا در رسانه‌ها اعلام کرد قصد دارد فرانسه را برای پیوستن به لیگ انگلستان و بازی در تیم جوانان منچستر یونایتد ترک کند. در ۶ اکتبر ۲۰۰۹، انتقال او قطعی شد و او اولین بازی‌اش را برای تیم زیر ۱۸ سال باشگاه در ۱۰ اکتبر ۲۰۰۹  انجام داد.

 در ۱۹ فوریه ۲۰۱۱، پوگبا به همراه سه بازیکن دیگر با تصمیم الکس فرگوسن به تیم اصلی ملحق شدند تا در دور پنجم جام حذفی مقابل کراولی تاون بازی کنند. او در آن بازی نیمکت‌نشین بود و به میدان نرفت. بعدها گفته شد برخلاف میل الکس فرگوسن با توجه به صحبت‌های مادرش و مدیر برنامه‌های او مینو رایولا، ترجیح داد منچستر را ترک کرده است.

در ۳ ژوئیه ۲۰۱۲، آلکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد تأیید کرد که پوگبا قراردادش با باشگاه را تمدید نکرده و به یوونتوس پیوسته‌است. او در این مورد گفت که «پوگبا خیلی وقت پیش از آن که ما متوجه شویم، با یوونتوس قرارداد امضا کرده بود». در ۲۷ ژوئیه یوونتوس این خبر را تأیید کرد و اعلام کرد که پوگبا در حال گذراندن مراحل تست پزشکی باشگاه است. در ۳ اوت، او قراردادی ۴ ساله با باشگاه ایتالیایی به امضا رساند.

پل پوگبا در اوت ۲۰۱۶ با یک قرارداد پنج ساله مجدداً با قرار دادی ۸۹ میلیونی به منچستر بازگشت که این مبلغ رکورد بیشترین میزان نقل انتقالات که قبلا در اختیار گرت بیل بود را شکست. اولین گل زنی پوگبا برای منچستریونایتد در لیگ اروپا در برابر تیم فنرباغچه بود که در اکتبر ۲۰۱۶ این گل به ثمر رسید. 

پوگبا در تمامی رده‌های سنی فرانسه بازی کرده‌است و در آنجا هم با آن استعداد خارق‌العاده بازوبند رهبری تیم را بسته‌است. او اکنون با پیراهن شماره‌ شش منچستر یونایتد بازی می‌کند. او هافبک میانی‌ای است که هم‌زمان از توانایی‌های دفاعی و هجومی بسیار خوبی برخوردار است.

سالی که پوگبا به همراه گریزمن، امباپه و واران، از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی کشورش بود و توانست طعم قهرمانی در جام جهانی را بچشد. افتخاری که بعضی از بزرگ‌ترین‌های تاریخ فوتبال هم‌چون «کریستیانو رونالدو» و «لئو مسی» هم در حسرت آن هستند. با این کتاب درباره زندگی این فوتبالیست بزرگ اطلاعا جذابی به دست می‌آورید.

شنیدن کتاب پوگبا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و دنبال کنندگان حرفه‌ای فوتبال پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۲۷۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان