دانلود فایل صوتی کتاب معجزه شکرگزاری

فایل صوتی کتاب معجزه شکرگزاری

دانلود فایل صوتی معجزه شکرگزاری

این روزها کمتر کسی در دنیا وجود دارد که بابت نعمت‌هایی که دارد، خداوند را شکر کند. در واقع ساختار تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی به گونه‌ای است که بیشتر به هر کدام از ما کمبودها و نداشته‌های ما گوشزد می‌شود. هدف نهایی هم این است که بیشتر و بیشتر خرید کنیم و مصرف کنیم تا چرخ اقتصاد لیبرال بیشتر از هر زمانی بچرخد و سرمایه‌داران هرروز پولدارتر شوند.

راندا برن نویسنده مشهور کتاب مشهورتر «راز» در کتاب معجزه سپاس‌گزاری یا همان کتاب معجزه شکرگزاری خود سعی کرده به ما گوشزد کند بابت نعمت‌های زندگیمان شکرگزاری کنیم و از این راه به صلح و آرامش درونی برسیم. این کار را در قالب یک برنامه ۲۸ روزه یاد داده و تمرین‌هایی برای هر روز گفته است.

بر اساس ادعای آمده در این کتاب اگر هر روز یکی از تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید، پس از ۲۸ روز تاثیری شگفت‌انگیز در زندگیتان مشاهده می‌کنید. ولی شرط اصلی این است که به این کار از ته دل باور داشته باشید و با انگیزه و اشتیاق کامل هرروز تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند دانشتان را نسبت به زندگی بالا ببرید و سازوکار زندگی را بفهمید و بدانید داشتن چیزهایی که در رویای شماست، چقدر راحت است. فقط باید تمرکز کنید و قدر داشته‌هایتان را بدانید و به این فکر کنید همین داشته‌های شما از کجا آمده‌اند.