دانلود و خرید کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول) محمدباقر رجبی (دوانی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول) اثر محمدباقر رجبی (دوانی)

کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول)

معرفی کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول)

کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول) نوشتهٔ محمدباقر رجبی (دوانی) است و انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل آن را منتشر کرده است. کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول) به موضوع بازشناسی انگیزه‌ها و زندگی و خدمات این مردان نامدار می‌پردازد.

درباره کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول)

کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول) یکی از کتاب‌های انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل است که با رویکردی مذهبی، موضوع زندگی و خدمات سرداران بزرگ ایران را از باستان تا قبل از انقلاب اسلامی را شرح می‌دهد. استقلال سیاسی و فرهنگی و دینی کشور منوط به تلاش و همت اینان است.

درباره انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل

انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل، متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی، در تلاش است تا آثار دینی و فرهنگی متنوعی را در دسترس همگان قرار دهد. این انتشارات از ابتدای تأسیس آن در دههٔ ۶۰ شمسی، به چاپ و نشر آثار دینی با تمرکز بر مضامین اسلامی اهتمام داشته و کتاب‌های گوناگونی هم به فارسی و هم به سایر زبان‌ها منتشر کرده است. علامه طباطبایی و شهید مطهری از جمله افرادی هستند که می‌توان آثارشان را در این انتشارات یافت.

کتاب‌های انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل مجموعه‌ای از موضوعات متنوع سیاسی، اجتماعی، ادبی و... را با رویکرد دینی دربر دارد. گاهی در این نشر، برای نگارش اثری مهم مجموعهٔ بزرگی از منابع مختلف گرد می‌آیند. برای مثال کتاب «عملیات سیا پس از انقلاب» را می‌توان نام برد که با تمرکز بر بیش از ۴۰۰ منبع فارسی و لاتین، به بررسی دقیق عملیات‌ سیا در ایران پس از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

کتاب سرداران ایرانی از کوروش تا سلیمانی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران مطالعهٔ آثار دینی و مذهبی با تمرکز بر دین اسلام پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان