دانلود و خرید کتاب شیخیه؛ نقطه آغازین انحراف محمدحسن نجاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیخیه؛ نقطه آغازین انحراف اثر محمدحسن نجاری

کتاب شیخیه؛ نقطه آغازین انحراف

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شیخیه؛ نقطه آغازین انحراف

کتاب شیخیه؛ نقطه آغازین انحراف نوشته محمد حسن نجاری است. کتاب شیخیه؛ نقطه آغازین انحراف یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای کامل است که انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است. 

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد.

درباره کتاب شیخیه؛ نقطه آغازین انحراف

دشمنان حقیقت و آزادگی از نخستین سال‌های ظهور دین مبین اسلام همواره درصدد نابودی این آیین بزرگ بوده و در راه رسیدن به هدف خود، به هر اقدامی دست زده‌اند. یکی از مهمترین این دشمنان، گروهی از یهودیان هستند که در بسیاری از موارد، حتّی مشرکان را برای مبارزه با مسلمانان تحریک کرده و از نخستین سال‌های ظهور اسلام، شیوه‌های نوینی را در جهت نابودی آخرین آیین الهی ابداع کرده‌اند. از میان این شیوه‌ها، می‌توان به جعل و تحریف احادیث اشاره کرد که توسّط افرادی چون کعب الاحبار صورت می‌گرفت. بر کسی پوشیده نیست که دشمنی این گروه از یهودیان که می‌توان از آن‌ها با عنوان «صهیونیست» یاد کرد، تا کنون نیز ادامه دارد.

از حدود دو قرن پیش، مسلمانان و شیعیان با مسئله جدیدی تحت عنوان فرقه‌سازی مواجه شدند. این مسئله، اندک اندک تبدیل به یکی از معضلات مهم جامعه اسلامی و مذهب تشیّع گردید. بررسی‌هایی که بر روی فرقه‌هایی چون شیخیّه، بابیّه، بهائیّه و ازلیّه صورت گرفته و شواهدی که در زندگینامه، اقدامات و عقاید رهبران این فرقه‌ها وجود دارد و همچنین آثار و نتایجی که وجود این فرقه‌ها در میان شیعیان با خود به همراه داشته است و الگوی واحدی که در پیدایش این فرقه‌ها استفاده شده است، همه نشان‌دهنده آن است که یهودیان صهیونیست نقش چشمگیر و غیر قابل انکاری را در پیدایش، ادامه حیات و ترویج این فرقه‌ها در میان مردم ایفاء کرده‌اند. با این حال، در آثار نوشته شده پیرامون فرقه‌های به ظاهر دینی، به نقش این گروه از یهودیان در تشکیل و استمرار این فِرَق کمتر توجّه شده است. لذا با در نظر گرفتن اهمیّت این مسئله و با توجّه به آنکه پیروان فرقه‌های ضالّه با اقدامات خود، اهداف یهودیان صهیونیست را در جاغمعه شیعه عملی می‌سازند، در اثری با عنوان «شیخیّه، نقطه آغازین انحراف»، یکی از این فِرَق به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و تلاش شده است تا ماهیّت حقیقی این فرقه برای مخاطبان بیش از پیش مشخّص شود.

این کتاب، نخستین جلد از مجموعه‌ای است که به منظور شناخت «ماهیّت حقیقی فرقه ضالّه بهائیّه» و «نقش صهیونیسم جهانی در پیدایش فرقه های به ظاهر دینی در میان شیعیان» در حال نگارش است. 

خواندن کتاب شیخیه؛ نقطه آغازین انحراف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام پژوهشگران و علاقه‌مندان به شناخت دین اسلام پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۱۰ صفحه

حجم

۱۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۱۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان