دانلود و خرید کتاب تولید و به کارگیری محتوای یادگیری سیار فاطمه صمدی امین آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تولید و به کارگیری محتوای یادگیری سیار اثر فاطمه صمدی امین آباد

کتاب تولید و به کارگیری محتوای یادگیری سیار

معرفی کتاب تولید و به کارگیری محتوای یادگیری سیار

کتاب تولید و به کارگیری محتوای یادگیری سیار نوشته فاطمه صمدی امین‌ آباد است. کتاب تولید و به کارگیری یادگیری سیار یکی از کتاب‌های کاربردی نشر ویان برای تولید کنندگان محتوا است.

درباره کتاب تولید و به کارگیری یادگیری سیار

محتوا و تولید با کیفیت آن امروزه امرمهمی‌ در حوزه مدیریت، بازاریابی وبرندینگ تلقی می‌شود. به عبارتی برای شناساندن یک محصول، ایده یا خدمت به مشتریان استفاده از محتوای مناسب قابل فهم و گیرا می‌تواند کمک بسیاری در درک مشتری از آن محصول یا خدمت داشته باشد. در پنج دهه اخیر بروز تحولات گسترده در زمینه فناوری‌های اطلاعاتی وارتباطاتی، تغییرات عمده‌ای را در عرصه‌های متفاوت حیات بشری به دنبال داشته است. انسان همواره در پی ابداع و اختراع فناوری‌های جدید به منظور آسان‌تر کردن امور و ارتباطات است لذا کارنامه حیات بشری از ابتدای زندگی بشریت تاکنون مملو از ابداع فناوری‌های اطلاعات وارتباطات است که از آنان به عنوان فناوری‌های جدید و یاعالی یاد می‌شود تولید محتوای مرتبط وارزشمند امرآسانی نبوده ومستلزم صرف زمان وهزینه قابل توجهی است اما نكته‌ای که در تولید محتوا بسیار مهم بوده آن است که تولید یک محتوای خوب منجربه آن خواهد شد که مخاطب لحظه‌ای توقف کند، بخواند، فكر کند و به شكلی متفاوت رفتار کند. بنابراین ایجاد و تولید محتوای مناسب در تغییر رفتار وعملكرد مشتریان می‌تواند تأثیربسزایی داشته باشد

در کتاب حاضر که به بررسی تولید محتوای یادگیری سیار می‌پردازد، ضمن معرفی تاریخچه آموزش از ابتدای حیات بشریت تاکنون، شیوه‌ای‌ نوین و تحول یافته‌ای از آموزش تحت عنوان یادگیری سیار را معرفی می‌کند این کتاب برای تمامی‌ مدیران بخش آموزش در سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز آموزشی که تمایل دارند از روش‌ها و رویكردهای نوین آموزشی جهت سهولت وتسریع در امرآموزش استفاده کنند، مفید است. همچنین این کتاب برای تمامی‌ یادگیرندگان، دانش‌آموزان ودانش پژوهان جهت آشنایی با این فناوری نوظهور مناسب است. ودر نهایت این کتاب برای تمامی‌ افرادی که علاقه‌مند به حوزه آموزش هستند، مناسب است چرا که در این کتاب سعی شده ضمن معرفی روش‌های مختلف آموزش، به مقایسه آنها با یكدیگر بپردازد ودر نهایت تولید محتوا وارائه آن در بستر یادگیری سیار را به‌طور مفصل بیان کند.

خواندن کتاب تولید و به کارگیری یادگیری سیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه محتوا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تولید و به کارگیری یادگیری سیار

قرن بیست و یكم قرن خرد و دانایی است، قرنی است که جوامع به سمت دانایی محوری در حرکت هستند، قرن تغییراز جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی است، اگر در گذشته، ثروت ملتها و دولتها مبتنی بر طلا، برده‌ها، منابع انسانی، کشاورزی، طبیعی، صنایع، تجارت و... بود امروزه ثروت پایدار جوامع مبتنی برفناوری پیشرفته، استعدادهای خلاق، نیروی انسانی و تولیدات نرم‌افزاری است. قدرتمند واقعی، کشوری است که بر اساس فناوری‌های پیچیده ونوین توانمندی‌های بالقوه انسانی را با آموزش و تربیت انسان‌های ماهر، خلاق، توانمند، مؤثر، کارساز و کارآفرین به فعالیت و شكوفایی برساند. قرن بیست و یكم عصر اطلاعات یا جامعه اطلاعاتی لقب گرفته است، و این دانایی بر اندام جامعه لباس توانایی می‌پوشاند و تمام عرصه‌ها و ساحت‌های زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی اعم از آموزش و تربیت، تجارت، سیاست، تولیدات صنعتی و کشاورزی، خدمات وامور روزمره زندگی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. از جمله رویكرد محلی محور آموزش و تربیت را به رویكرد جهانی تبدیل می‌نماید. یادگیری سیار یكی ازاین دستاوردهای بشری است که دنیای علم را متحول کرده است. اگر یادگیری سیار را به مجموعه فعالیت‌های آموزشی اطلاق کنیم که با بهره‌مندی از ابزارهای پورتابل الكترونیكی نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و... چهره آموزش را در کشورها تغییرداده است، آنگاه می‌پذیریم که توجه، تحقیق، سرمایه‌گذاری، برنامه ریزی و سیاست‌گذاری در راستای یادگیری سیاربرای تمام دولتها وملتها امری اساسی، مهم واجتناب ناپذیر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان