دانلود و خرید کتاب چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم ترجمه محمدحسین روشن قیاس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم

معرفی کتاب چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم

کتابِ چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم ترجمه محمدحسین روشن قیاس در دوران هر چه بیشتر «اینترنتی» شدن کسب‌وکارها، به شما راهکارهایی عرضه می‌کند تا از طریق آنها بتوانید درآمد آنلاین یا برخط داشته باشید.

از جمله راهکارهای ارائه شده در این کتاب می‌توان به وبلاگ‌نویسی، نویسندگی (فریلنسری)، راه‌اندازی کسب و کار نوپا یا استارت‌آپ، برنامه‌های تلفن همراه(اپلیکیشن‌ها) و تبلیغات اشاره کرد. کاربردی بودن این راهکارها سبب صرفه‌جویی زمان شما در استفادۀ از این کتاب خواهد شد.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت «HTeBooks» ترجمه شده است. از جمله نکات بسیار قابل‌توجه این کتاب‌های خودآموز، کوتاه و کاربردی بودن آنهاست و اینکه با زبانی بسیار ساده مطالب را منتقل می‌کنند. نویسندگان این مجموعه هیچ‌گاه به حاشیه نمی‌روند و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین و مفیدترین مطالب را با خواننده به اشتراک بگذارند.

خواندن کتاب چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به یادگیری اصول کسب‌وکار اینترنتی

بخشی از کتاب چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم

وبلاگ‌نویسی یکی از رایج‌ترین بسترهای محتوای وب در اینترنت است و هرکسی نیز قادر به انجامش خواهد بود. وبلاگ یک نوع شبکه اجتماعی است که به شما اجازه می‌دهد محتوای جامع خودتان را ایجاد کنید و هر آنچه را که دوست دارید، نمایش دهید.

بلاگ‌اسپات و وردپرس۲۳ برخی از هاست‌های (میزبان)۲۴ پیشرو در زمینه وبلاگ هستند که در آن‌ها مردم می‌توانند به صورت رایگان ثبت‌نام و محتوای خود را به صورت آنلاین منتشر کنند. اگر در نویسندگی کمی استعداد دارید، وبلاگ مناسب شما است. انواع مختلف محتوا را می‌توانید منتشر کنید از نوشتن اینکه روزتان چطور گذشت، نظر در مورد آخرین فیلمی که دیدید، نظر در مورد رویدادهای جاری، تفاسیر اجتماعی، تا نظر در مورد کتاب، توصیه به مادران، تجربیات مشترک در مورد حیوانات خانگی و غیره. نوشتن می‌تواند راهی برای ابراز فردی یا تسهیم تجربیاتی باشد که فکر می‌کنید به دیگران کمک می‌کنند.

به همان اندازه که مفرح به نظر می‌رسد، ایجاد وبلاگ مثل قدم زدن در پارک نیست چون برای به‌روزرسانی وبلاگ با محتوای باکیفیت به زمان و تعهد احتیاج دارید تا خوانندگان را طوری جذب کنید که دوباره برگردند و مطالب شما را مطالعه کنند. محتوای سخیف که از دیگر صفحات وب کپی شده باشد، به سرعت به عنوان سرقت ادبی در نظر گرفته می‌شود و به شهرت سایت شما کمکی نخواهد کرد. همچنین توصیه می‌شود موضوعی جدید پیدا کنید و با آن یک عده مخاطب خاص را هدف قرار دهید که به صورت منظم شما را دنبال کنند.

قانون طلایی برای محتوای وب: کیفیت پادشاه (همه چیز) است. اگر مخاطبین در وبلاگ شما چیزی را ببینند که به‌راحتی در صفحات وب دیگر پیدا نمی‌شود، به دنبال کردن شما ادامه خواهند داد. مخاطب بیشتر یعنی شهرت بهتر برای وبلاگ شما و درنتیجه درآمد بالقوه و بالاتر.

برای کسب درآمد از طریق وبلاگ‌نویسی می‌توانید فضای صفحه خود را برای تبلیغات اجاره دهید، در مورد حامی مالی نظر بدهید یا در مورد برخی شرکت‌های خاص مطلب بگذارید یا محصولات واقعی بفروشید. وقتی که دنبال‌کننده پیدا کردید، مردم صفحه شما را نگاه خواهند کرد. هرچه ترافیک صفحه بیشتر باشد، جذابیتش برای تبلیغ‌کنندگان بیشتر می‌شود چون تمایل پیدا می‌کنند از بازدیدهای صفحه شما سود ببرند و از آن برای تبلیغ محصول خود استفاده کنند.

با استفاده از این مفهوم، سایت‌های مختلف به وبلاگ‌نویس‌ها امکان نمایش بنرهای تبلیغاتی در صفحه آنها در ازای پول را پیشنهاد می‌کنند. صدها سایت وجود دارند که این خدمات را ارائه می‌کنند و برخی از معروف‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از اینفولینکس، سایت‌اسکوت (قبلاً، آدبرایت) و کلیکسور۲۵. از ۰.۰۱ تا ۲ دلار برای هر کلیک ممکن است دریافت کنید که به ارزش بنر بستگی دارد. هرچه ترافیک بیشتری جذب کنید، احتمال کلیک کردن افراد بر روی لینک بنر و درنتیجه پول دریافتی نیز بیشتر می‌شود.

دیگر شرکت‌ها حتی برای مشاهده بنر نیز پول می‌دهند یعنی لازم نیست بازدیدکنندگان برای کسب درآمد، روی لینک کلیک کنند، تنها کافی است آن را ببینند. این روش درآمد کمتری دارد اما استفاده از آن ساده است. وبلاگ‌نویس‌ها برای رسیدن به کلیک‌ها و بازدیدهای بیشتر، نسبت به جانمایی بنر در صفحه، استراتژی تعریف می‌کنند.

گوگل ادسنس۲۶ یکی از تأمین‌کنندگان پیشرو در زمینه تبلیغات وبلاگی است. آنها معروف‌ترین شرکت هستند که بالاترین نرخ پرداخت را دارند اما قوانینشان از همه سخت‌گیرانه‌تر است. توصیه شده است که برای قبول درخواست شما از سوی آنها بهتر است دامنه سطح بالا خریداری کنید (www.ebook.com به جای www.ebook.blogspot.com). آنها همچنین به دنبال باکیفیت‌ترین محتوا هستند چون صفحاتی که سرقت ادبی یا محتوای کپی‌شده داشته باشند، فوراً رد می‌شوند.

آنها همچنین ماهیت محتوای تائید شده را به دقت بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که فقط اطلاعات باکیفیت را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. اگر فردی مراحل ارزیابی دقیق ادسنس را با نمره قبولی بگذراند و همچنان بر روی بهبود کیفیت و ترافیک صفحه‌اش کار کند، می‌تواند حدود ۱۵ دلار برای هر کلیک را انتظار داشته باشد که برای ۱۰۰۰ بازدید تا ۴۸ دلار پرداخت می‌شود و بالاترین نرخ پرداختی بین همه تبلیغ‌کننده‌ها است.

وبلاگ‌هایی که شهرتی بدست آورده‌اند – اگر مادری هستید که به ارائه توصیه‌های مراقبتی برای کودکان مشهور است، دختری که سلیقه خوبی برای پوشاک دارد یا فردی که به‌روزرسانی گجت‌های الکترونیکی را ارزیابی می‌کند – شاید برای برخی شرکت‌ها جهت استفاده از تأثیر آنها در حوزه وبلاگ جذاب باشند. این شرکت‌ها محصولات رایگان را برای شما ارسال می‌کنند تا در مورد آنها نظر بدهید یا از شما می‌خواهند در ازای مبلغی خاص، در مورد برند آنها بنویسید.

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

کتاب ش خوب هست ولی به درد کسایی که توی ایران هستند نمیخوره، کتاب مناسب کسایی هست که بیشتر توی آمریکا هستند بعد هم واسه کشور های اروپایی

zahrab
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

کتاب خیلی خوبیه، بدون مهارت و سرمایه کلی کار میشه انجام داد ولی به خاطر تحریم‌ها ۹۰ درصدش تو ایران کاربرد ندارن

مهدی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

این کتاب بیشتر برای خارجی ها خوبه نه برای ما که فیلتریم اما بعضی موارد و مطالبش مفید بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۲۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان