دانلود و خرید کتاب چگونه دختری با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟ ری‌ری اوکویه ترجمه موسسه ترجمیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه دختری با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟ اثر ری‌ری اوکویه

کتاب چگونه دختری با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟

معرفی کتاب چگونه دختری با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟

کتاب چگونه دختری با اعتماد به‌ نفس تربیت کنیم نوشته ری‌ری اوکویه است. در این کتاب نوشته شده برای تربیت دخترانی با اعتماد به‌ نفس، باید کسانی که در زندگی آنها هستند نیز با اعتمادبه‌نفس باشند. معمولاً قوی‌ترین الگوی زندگی برای دختران، مادر است.

درباره کتاب چگونه دختری با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟

عتمادبه‌نفس در حقیقت بدین معناست که چقدر به خودتان و توانایی‌هایتان «باور» دارید. عزت‌نفس میزان علاقه‌ای است که به خودتان دارید و ارزش به نفس میزان ارزشی است که برای خود قائل هستید؛ بنابراین وقتی این سه مهارت را در کنار هم دارید یعنی به خودتان اعتماد دارید و برای خودتان احساس عزت و ارزش می‌کنید. در حقیقت کسی هستید که کسی جلودار او نیست. اشخاص دارای اعتمادبه‌نفس خود را به خوبی می‌شناسند. آن‌ها بیشتر بر نقاط قوتشان تمرکز می‌کنند تا نقاط ضعفشان، از ریسک‌پذیری نمی‌ترسند، از به چالش کشیدن خودشان لذت می‌برند و اهدافی بزرگ برای خودشان تعیین می‌کنند. یک شخص دارای اعتمادبه‌نفس در جستجوی فرصت‌هایی برای بهبود نفس خویش است.

در جهان امروز اعتماد به نفس دختران مهم‌ترین ویژگی برای رشد و پرورش آنها است. این کتاب به والدین کمک می‌کند بتوانند دخترانی قوی تربیت کنند.

خواندن کتاب چگونه دختری با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدینی که دختر دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه دختری با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟

داستان من: به یاد می‌آورم زمانی که دختر کوچکی بودم مثل اغلب دخترهای کوچک می‌خواستم یک خواننده بشوم؛ اما واقعیت چیز دیگری بود و من دریافتم که استعدادی برای خوانندگی ندارم.

باید واقعاً با خودمان صادق باشیم.

شناخت خودم یک دارایی ارزشمند و یک تغییردهندهٔ اعتمادبه‌نفس عالی برای من است. وقتی توانستم خودم را بهتر بشناسم این امر به من کمک کرد تا در مسیری که نقاط قوتم قرار دارند باقی بمانم. این کار مرا قادر ساخت تا بر هدفی که خدا مرا برای آن آفریده متمرکز شوم و این کار دری را به سوی فرصت‌هایی خارق‌العاده به روی من باز کرد.

آیا خودتان را می‌شناسید؟ منظورم این است که واقعاً خودتان را می‌شناسید؟ بگذارید تصویری از افرادی که خودشان را می‌شناسند ترسیم کنم. 

- آن‌ها به طور منظم در مورد احساسات، افکار و رفتارشان تأمل می‌کنند

- آن‌ها بسیار از نقاط قوتشان آگاه هستند.

- آن‌ها از پتانسیل کاملشان استفاده می‌کنند

- آن‌ها نقاط ضعفشان را می‌شناسند بنابراین احتمال کمتری وجود دارد که به دلیل وجود این نقاط ضعف شکست بخورند

- آن‌ها دوستانی با ویژگی‌های مشابه را به سوی خود جذب می‌کنند بنابراین احتمال کمتری وجود دارد که دوستانی یا خاطراتی بد داشته باشند

- با وجود اینکه دانش بسیاری دارند اما متکبر نیستند

- آن‌ها ارزش‌های شخصی قوی دارند

دکتر «گوما» اظهار می‌کند که «ارزش‌ها از باورها به وجود می‌آیند. باورها و ارزش‌ها به هم وابسته هستند و بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند. هر گونه محدودیتی در یکی، بر دیگری تأثیر دارد.»

ارزش‌های شخصی برای ما اهمیت دارند و شامل ویژگی‌ها و رفتارهایی می‌شوند که به ما انگیزه داده و تصمیمات ما را هدایت می‌کنند. ارزش‌های شخصی مهم هستند زیرا وقتی بر اساس ارزش‌هایتان زندگی می‌کنید احساسی بهتر دارید و وقتی بر اساس آنها زندگی نمی‌کنید احساس بدی دارید.

با ذکر سه ارزش شخصی که برای شما بیشترین اهمیت را دارند شروع کنید.

- سه ارزش شخصی من چه هستند؟

- چرا این ارزش‌ها برای من مهم هستند؟



نظرات کاربران

دانش
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

تصور من این بود که در این کتاب راهکارهایی برای پرورش اعتماد به نفس کودکان ارائه شده . ولی اشتباه میکردم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان