دانلود و خرید کتاب شلیک به قلب خانواده ها سعید پورملائی هریس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شلیک به قلب خانواده ها اثر سعید پورملائی هریس

کتاب شلیک به قلب خانواده ها

انتشارات:نشر معارف
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شلیک به قلب خانواده ها

کتاب شلیک به قلب خانواده ها نوشته سعید پورملائی هریس است. کتاب شلیک به قلب خانواده ها گوشه‌ای از هزاران تاثیر مخرب ماهواره بر خانواده‌ها است.

درباره کتاب شلیک به قلب خانواده ها

همیشه یک جامعه سالم متأثر از خانواده‌های سالم است. شبکه‌های ماهواره چه نوع آفت‌ها و آسیب‌هایی را به طور مستقیم و غیرمستقیم، وارد حریم زندگی ما می‌کنند؟ باید بپذیریم که همین تکنولوژی در کنار برخی جنبه‌ها و برنامه‌های علمی آن، عقاید ما را هدف گرفته است و دشمن در تلاش است تا در شبکه‌های ماهواره‌ای، جامعه ما را از حُجب و حیای موجود در آن دور کرده و بی‌حیایی و فساد را در جامعه عادی‌سازی کند. برنامه‌های فراوان و رنگارنگی در این شبکه‌ها با مقاصد و هدف‌های گوناگونِ آشکار و پنهان ساخته می‌شوند که هر کدام حاوی چندین بدآموزی است که خانواده‌های ما را تهدید می‌کند. ضرروی است که قبل از استفاده از هر تکنولوژی جدید، از آسیب‌ها و پیامدهای آن آگاه شده و اطرافیان به خصوص فرزندان خود را نیز از این جهت آگاهی دهیم.

این کتاب سعی دارد خانواده‌ها را در این زمینه آکاه کند و درباره خطرات ماهواره هشدار دهد.

منظور از آیه شریفه این است که اگر یک نفر را (علی‌الخصوص جوانان) را به لحاظ دینی و فکری زنده 

خواندن کتاب شلیک به قلب خانواده ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام خانواده‌های معتقد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب شلیک به قلب خانواده ها

ماهیت و متولیان شبکه‌های ماهواره‌ای

درباره آگاهی‌بخشی در بُعد متولیان باید گفت که آشنایی با متولیان شبکه‌های ماهواره‌ای می‌تواند هشدار درباره این شبکه‌ها را تأثیرگذارتر کند. بیشترین شبکه‌های ماهواره‌ای دنیا از کشور آمریکا مدیریت می‌شوند و با توجه به این‌که حدود ۳ درصد از جمعیت آمریکا بهودی هستند و همین جمعیت اندک، حدود ۹۰ درصد از دست‌اندرکاران رسانه آمریکا را تشکیل می‌دهند! لذا عمده گردانندگان ماهواره در دنیا، صهیونیست‌هایی هستند که با سرمایه‌هایی نجومی، آن را اداره می‌کنند و به عنوان سرسخت‌ترین دشمنان ما «دین اسلام» محسوب می‌شوند. چرا دشمنان،‌ امور شهوانی و وسایل مُهیّج غیر انسانی را در جوامع ترویج می‌کنند؟ آنان می‌خواهند با این کار مانع رشد علمی و شخصیتی جوانان شوند تا منافع خود را به دست آورند و کسی رقیب‌شان نگردد.

ریشه بسیاری از مشکلات اخلاقی،‌ سُست شدن اعتقادات، بی‌بندوباری جنسی، چشم و هم چشمی‌ها، زمینه‌ساز مفاسد اخلاقی و اجتماعی و مصرف‌گرایی بیش از حد، به ویژه سُستی نظام خانواده در شرایط امروز از ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی سر چشمه می‌گیرد. دشمنان اسلام برای تهیه برنامه‌های خود در شبکه‌های ماهواره‌ای صدها روان‌شناس و مشاوران باتجربه را به کار می‌گیرند تا با بیشترین تأثیرگذاری، آرام آرام اهداف خود را دنبال کنند.

تحت تأثیر محیط قرار دادن افراد

یکی از عیب‌های بزرگ در زندگی برخی از ما، اهمیت دادن به حرف مردم است که همه را به زحمت انداخته و زندگی را برای مردم دشوار نموده است. اصلی‌ترین راه مبارزه با حرف مردم، دل‌دادگی به رضایت خداوند و عدم توجه به غیر آن است. باید ملاک زندگی‌مان را رضایت خداوند و امام زمانمان بدانیم. اگر تمام مردم به ما آفرین بگویند و هورا بکشند، ولی امام زمان‌مان که حجت خدا و ولی نعمتمان هستند، از ما راضی نباشند، پَشیزی ارزش ندارد و اگر آقا راضی باشند و مردم به خاطر حفظ ایمان و 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۲۰۰
تومان