دانلود و خرید کتاب من به خودم افتخار می‌کنم لاری رایت ترجمه ماندانا غفارزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من به خودم افتخار می‌کنم

من به خودم افتخار می‌کنم نوشته لاری رایت یکی از کتاب‌های مجموعه زمزمه‌های خودآگاهی است که در انتشارات خانه رود به چاپ می‌رسد.

درباره مجموعه زمزمه‌های خودآگاهی

مجموعه هفت کتاب زمزمه‌های خودآگاهی برای افزایش مهارت‌های زندگی و اجتماعی نگاشته شده است. مهارت‌های زندگی شامل خودآگاهی هیجانی، ارتباط موثر، همدلی، مدیریت عواطف و استرس، تفکر انتقادی و خلاق، مهارت گفت‌وشنود و رفت‌و‌آمد و تصمیم‌گیری و حل مسئله است. در کنار رشد جسمی و آموزشی باید از پیش از دبستان به فرزندان خود چگونگی شناخت عواطف خود و دیگران و شیوه‌های مدیریت و برخورد با این احساسات را بیاموزیم. اهمیت این مهارت‌ها در قالب هوش عاطفی و اجتماعی و معنوی امروزه در جهان جایگاه ویژه‌ای دارد و با توجه به شدت آسیب‌های اجتماعی در کشور ما ضرورت بها دادن به آن‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

مجموعۀ هفت جلدی که پیش رو دارید هدایتگر و راهنمای زمزمه‌های کودکان است تا آنها را به سمت مهارت‌های زندگی و اجتماعی، افزایش خودآگاهی، اعتمادبه‌نفس و خودباوری سوق دهد. این مهارت‌ها را می‌توان سرمایه‌های معنوی و روان‌شناختی نیز نامید و از پایه‌های موفقیت و شادکامی برشمرد. یکی از آشکارترین ویژگی‌های این مجموعه، افزودن بر گنجینۀ واژگانی کودکان برای بیان حالت‌های گوناگون عاطفی آنهاست. نکته‌ای که گاه پدر و مادرها نیز با کمبود آن در ابراز احساسات خود مواجه‌اند.

در مجموعۀ حاضر، موقعیتهای گوناگونی از تجربۀ احساسات و هیجان‌ها و مسائل ارائه شده و به توانمندسازی پاسخگویی‌های عاطفی و اجتماعی، در کودک توجه شده تا وی بتواند در کنار آموزش‌های رسمی در مدرسه به دانایی و توانایی بیشتری در برخورد با خود و دیگران برسد.

خواندن مجموعه کتاب‌های زمزمه‌های خودآگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پدر و مادرها می‌توانند با خواندن این مجموعه برای فرزندان خود بستر مناسبی برای کتاب‌خوانی فراهم سازند و از طرفی با طرح موضوعات مشابه و مبتنی بر فرهنگ خانواده، خلاقیت، انتقاد کردن و پذیرش انتقاد و توان تصمیم‌گیری و حل مسئله را در موارد مشابه به نقد و چالش بکشند.

نظرات کاربران

sbabayan
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

قشنگ بود ولی کمی حوصله سر بر بود. نظر دختر ۶ ساله من باران

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان