دانلود و خرید کتاب فتنه ۸۸ در قاب دوربین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فتنه ۸۸ در قاب دوربین اثر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

کتاب فتنه ۸۸ در قاب دوربین

معرفی کتاب فتنه ۸۸ در قاب دوربین

کتاب فتنه ۸۸ در قاب دوربین اثری از مرکز اسناد انقلاب اسلامی است که وقایع دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از نگاه دوربین عکاسان بررسی می‌کند.

در هر مقطع از دوران تاريخ‌ساز اين كشور، همت پژوهشگران متوجه موضوعی ويژه می‌شودكه به علل و دلایلی خاص اولويت می‌یابند. در لابه‌لای اسناد و مدارک تاريخ معاصر ايران، اوراقی ناخوانده به چشم مي‌خورد كه بررسی و جستجوی مضاعفی را می‌طلبند. از اين اوراق گاه مدت‌زمانی طولانی می‌گذرد و گاه به رويدادهايی معطوف است كه به لحاظ كرونولوژيک چندان از ما دور نيستند. در اين ميان، بسياری از حوادث و رويدادها، يا به دليل برخورداری از ويژگی موضوعی و حساسيت تاريخی يا به خاطر نقشی كه افرادی خاص در آنها ايفا كرده‌اند و يا رد پاهايی كه از توطئه و مكر دشمنان پيدا و پنهان برجای مانده است، مشمول مرور زمان نمی‌شوند و از حيطه توجه تاريخ‌نويسان و پژوهندگان خارج نمی‌گردند.

ّ با توجه به آنچه بيان شد، معاونت اسناد و كتابخانه اين مركز با تمركز بر اسناد موجود همراه با بررسی دقيق صحت و سقم وقايع و اظهارات، مجموعه كتاب‌هايی را با همكاری صاحبنظران هر رشته و كارشناسانی كه اغلب خود ناظر سير حوادث و رويدادها بوده يا در آن نقش داشته‌اند، تدوين و تأليف نموده به بازار نشر عرضه می‌كند.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، یکی از مهم‌ترین و پر سر و صداترین رویدادهای تاریخ معاصر ایرانی است که توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کرده است. در این کتاب، عکس‌‎های بسیاری را می‌‌بینیم که از نگاه عکاسان مختلف گرفته شده است و نگاهی به وقایع و رویدادهای آن دوره حساس تاریخی دارد. 

کتاب فتنه ۸۸ در قاب دوربین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به تاریخ و مطالعات سیاسی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

حجم

۳۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان