دانلود و خرید کتاب مراقب باشید افشین علاف صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مراقب باشید اثر افشین علاف صالحی

کتاب مراقب باشید

انتشارات:نشر عطران
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مراقب باشید

کتاب مراقب باشید؛ بزرگترین دروغ هایی که به مهاجرین کشور آلمان گفته شده نوشته افشین علاف صالحی است. این کتاب نگاهی حقیقی به کشور آلمان است.

درباره کتاب مراقب باشید؛ بزرگترین دروغ هایی که به مهاجرین کشور آلمان گفته شده

کتابچه راهنمای آلمان (Handbook Germany) به عنوان منبعی اطلاعاتی برای پناهندگان و مهاجران تازه وارد به آلمان می باشد. هدف این کتابچه این است که اطلاعات موثقی را به زبان مادری خودشان به این افراد ارائه دهد که بیشتر راجع به معنای شروع زندگی جدید در یک جامعه متفاوت می باشد. این کتابچه به سؤالات و نگرانی های کسانی که در حال حاضر در این کشور هستند می پردازد، کسانی که به دنبال مهاجرت و یا پناهندگی در آلمان هستند هم می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در شایعات مربوط به آلمان به دست آورند. حقایق و اطلاعاتی برای مهاجرانی که می خواهند از طریق برنامه مهاجرت نیروی ماهر به نام “آن را در آلمان بساز”. در سال‌های اخیر، کتابچه اطلاعات مربوط به آلمان (Handbook Germany) به یک جامعه رسانه‌ای بسیار مورد احترام تبدیل شده است که پناهندگان و مهاجران ساکن آلمان را قادر می‌سازد تا در زندگی روزمره خود تصمیم‌های آگاهانه‌ای بگیرند.

مهاجران و پناهجویانی که به تازگی وارد آلمان شده اند با بسیاری از سؤالات اغلب گیج کننده روبرو می شوند وقتی بیمار هستم با چه کسی تماس بگیرم؟ چگونه باید کاریابی خود را شروع کنم؟ از کجا می توانم آلمانی یاد بگیرم؟ کدام موسسه به من کمک می کند تا برای فرزندانم مدرسه پیدا کنم؟ این سؤالات خود منبعی بالقوه برای ایجاد استرس و عدم اطمینان برای کسانی می باشد که از جنگ، ترور، و آزار و اذیت سیاسی گریزان هستند.

کتابچه راهنمای آلمان (Handbook Germany) اطلاعات موثقی را ارائه می کند که به این نیازها و نگرانی ها پاسخ می دهد. مژگان احراری، سردبیر وب سایت Handbook Germany می گوید: درک جامعه آلمان و پیچیدگی‌های آن نکته‌ای کلیدی برای شروع یک زندگی موفقیت آمیز جدید بدون وابستگی به دیگران است.

خواندن کتاب مراقب باشید؛ بزرگترین دروغ هایی که به مهاجرین کشور آلمان گفته شده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند به آلمان مهاجرت کنند یا تازه مهاجرت کرده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان