دانلود و خرید کتاب م مثل مریم مریم پیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب م مثل مریم اثر مریم پیری

کتاب م مثل مریم

نویسنده:مریم پیری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب م مثل مریم

کتاب م مثل مریم نوشتهٔ مریم پیری در انتشارات مانیان چاپ شده است. این کتاب روایت شکست‌ها، پیروزی‌ها و تجربیات نویسنده از پیله تا پروانگی است.

درباره کتاب م مثل مریم

نویسنده دربارهٔ کتاب م مثل مریم می‌گوید:

«نفر آخر شدن خیلی راحته، فقیر بودن، تنبل بودن و بدبخت بودن خیلی راحته؛ اما تو به دنیا نیومدی که فقیر باشی، تو به دنیا نیومدی که بدبخت باشی، تو به دنیا نیومدی که ضعیف باشی، از هر لحظه برای خوشبختی و حرکت استفاده کن. اصلاً مهم نیست که قبلا کی بودی، از همین الان شروع کن و همه چی رو تغییر بده. این کتاب داستان زندگی منه و بهت میگه که چطور در مسیر زندگی خودت باشی و اهداف و رویاهایت را پیدا کنی.»

م مثل مریم روایت زندگی یک زن است. زنانی که خود را باور دارند، می‌دانند که اگر تصمیم بگیرند، قادر به انجام هر کاری خواهند بود. این زنان دارای یک زیبایی درونی هستند. در توانایی و عزم یک زن که مسیرش را بدون تسلیم‌شدن در برابر موانع طی می‌کند، شکوه و زیبایی وجود دارد. در زنی که اعتمادبه‌نفس از تجربه‌ها نشئت می‌گیرد و می‌داند که می‌تواند به زمین بخورد، خود را بلند کند و ادامه دهد، یک زیبایی وجود دارد وصف‌نشدنی...

کتاب م مثل مریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب م مثل مریم

«یادم میاد پنج سالم بود که به مدرسه میرفتم؛ ولی چیز ی از درس و مشق حالیم نبود. از اونجایی سه تا خواهر بزرگترم، قبل سن نوجوانی ازدواج کرده بودن و چون بهخاطر سن کمشون اجازۀ عقد نداشتن، مجبور شدن خطبه صیغه براشون بخونن تا چند سال بعد که به سن قانونی رسیدن، عقد کنن. این بود که پدرم شناسنامه منو و دخترای دیگهش رو چند سال بزرگتر از سن ا ما مجبور بودیم که زودتر از سن قانونی به مدرسه خودشون گرفت. طبعا بریم. خاطرهای از کالس اول و دوم ابتدایی یادم نمیاد؛ فقط یادمه برادرم که با من تو یه مقطع درس میخوند و حدود سه سال از من بزرگتر بود، بیشتر تکالیفم رو انجام میداد. دوران کودکی زیبایی داشتم. دختر شیطون و بازیگوشی بودم که بیشتر از درس خوندن به شیطنتاش بها میداد؛ طور یکه هرکار ی رو به درس و مشق ترجیح میدادم. مدام به فکر بازیگوشی و خالهباز ی با دخترخواهرم و دخترعموم بودم. دخترعموم خیلی آروم و متین بود و من شر و شیطون.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان