دانلود و خرید کتاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی جوانا کاپستیک ترجمه فرزانه سالمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی اثر جوانا کاپستیک

کتاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی

کتاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی اثر جوانا کاپستیک و مری لوید رهنمودهای خوبی درباره به کارگیری رنگ در دکوراسیون داخلی دارد.

درباره کتاب رنگ در دکوراسیون داخلی

از میان رنگ‌های مختلف، از آبی سرد تا قرمز گرم، از قهوه‌ای تا سبز دریایی، شما می‌توانید مناسب‌ترین رنگ‌ها را برای هر اتاقی انتخاب کنید؛ طوری که هم جذاب و هم مقرون به صرفه باشد. کتاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی شما را با نکته‌های مهم و اصلی در تئوری رنگ‌ها و اصول نور، فضا، بافت، مواد، میزان و ترکیب آشنا می‌کند. در عین حال نشان می‌دهد که رنگ‌های مختلف چگونه بر فضای اتاق تاثیر می گذارند. این کتاب همچنین توصیه‌هایی در مورد الهام گرفتن از رنگ‌ها و مواد طبیعی به عنوان نقطهٔ آغاز طراحی ترکیب رنگ ارائه می‌دهد؛ نیز استفاده از رنگ‌های خاصی مانند مشکی و سفید و خاکستری را بررسی می‌کند و ریزه‌کاری‌هایی دربارهٔ نوع رنگ، طبیعی یا غیرطبیعی بودن آن، استفاده از رنگ‌ها در روشنایی روز و فصل‌های خاص ارائه می‌دهد. 

با استفاده از این رهنمودها شما می‌توانید رنگ مناسب را برای یک فضای داخلی، یعنی برای دیوارها و سقف و کف و اثاثیه انتخاب کنید و فضای مطلوب خود را با ایجاد سایه‌روشن‌های مناسب پدید آورید. 

نظرات کاربران

nima
۱۴۰۰/۰۳/۰۵

بسیار مطالب خوبی در این کتاب آموزش داده شده بود من که خیلی راضی هستم ممنون از انتشارات پشوتن که میشه با کتاب های خوبشون که خواننده رو شگفت زده می کنن

کاربر ۴۰۵۵۵۳۸
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

زیاد کتاب جالبی نیست به نظر من و خیلی خوب رنگ هارو به چالش نکشیده و اصلا چیزای که گفته کاربردی و مدرن نیست و خیلی پیش پا افتاده هست فقط یه سری مطالب اول کتاب خوب بود و با

- بیشتر
golab
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

خیلی کتاب خوبیه، پی دی اف بودنشم حسنه چون تصویر رنگی زیاد داره و تو ایپاب به این خوبی تصویری نمایش داده نمیشه

ثریا
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

کتاب خوبیه.برای من که جذابه.توصیه می کنم بخونید

کاربر ۴۴۴۸۵۲۹
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

کتاب بسیار عالی و کاربردی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان