دانلود و خرید کتاب باز هم خدا هست جول اوستین ترجمه علی محمدی مطلق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باز هم خدا هست اثر جول اوستین

کتاب باز هم خدا هست

معرفی کتاب باز هم خدا هست

کتاب باز هم خدا هست اثری از جول (جوئل) اوستین است که با ترجمه علی محمدی مطلق در انتشارات آندیاگستر به چاپ رسیده است. این کتاب، به ما کمک می‌کند تا با بهره گرفتن از ۳۱ راز معنوی، موفقیت در زندگی را تجربه کنیم.

درباره کتاب باز هم خدا هست

کتاب باز هم خدا هست اثری از جول اوستین است. او در این کتاب سی و یک راز معنوی را بیان کرده است که به ما کمک می‌کند در زندگی به موفقیت دست پیدا کنیم. موفقیتی که خودمان آن را رقم زده‌ایم و لایقش هستیم. تنها کافی است آنچه را که در این کتاب نوشته شده است، بخوانید و به آن باور و اطمینان داشته باشید تا نتایج آن را در زندگی خود ببینید. 

اوستین در این کتاب ما را با قدرت کلامی که به زبان می‌آوریم آشنا می‌کند. قدرتی که البته برگرفته از ذهن و نوع تفکر و بینش ما به جهان است. اگر ما همیشه جنبه منفی قضایا را نگاه کنیم بازتاب این نگاه را در کلاممان جاری کنیم، نتیجه متفاوت می‌شود و این تفاوت بستگی به میزان قدرت مثبت و یا منفی ذهن و نگاه ماه دارد. 

رازهای معنوی که او در این کتاب بیان می‌کند به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم زندگی خود را متحول کنیم و با استفاده از تغییراتی که رقم زده‌ایم، شادی، آرامش و موفقیت را به خانه‌هایمان دعوت کنیم. 

کتاب باز هم خدا هست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب باز هم خدا هست را به تمام کسانی که دوست دارند درهای معنویت را به روی خانه‌هایشان بگشایند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین 

جول اسکات اوستین، واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود، ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمد. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود.

جول اوستین تا به حال هفت کتاب منتشر کرده است که همگی در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار داشتند. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

بخشی از کتاب باز هم خدا هست

کلام ما قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. وقتی حرف می‌زنیم به آن جان می‎بخشیم. اشخاص بدون توجه به مثبت یا منفی بودن کلامشان، از جملات منفی زیادی درباره‌ی خود، خانواده و آینده‌‎شان استفاده می‎کنند. آن‌ها می‎گویند: «هرگز موفق نمی‌شوم»، «این بیماری مرا خواهد کشت»، «بازار خراب است»، «نمی‌توانم شرایط را درست کنم»، «فصل سرماخوردگی است، قطعاً بیمار خواهم شد».

آن‌ها نمی‎دانند با گفتن این صحبت‌ها، در حال رقم زدن آینده‌‎شان هستند. در کتاب آسمانی می‎خوانیم: «ما محصول حرف‌هایمان را برداشت می‎کنیم». این یعنی ما دقیقاً نتیجه سخنانمان را دریافت می‎کنیم. کلید کامیابی شما در کلام است. کلامی را بگویید که در جهت زندگی ایده‌‎آلتان باشد. نمی‎توانید از شکست حرف بزنید و انتظار پیروزی داشته باشید. نمی‎توانید از کمبودهایتان صحبت کنید و انتظار فراوانی داشته باشید. هر چیزی بگویید، همان را به وجود می‎آورید. اگر می‎خواهید بدانید که پنج سال دیگر چه وضعیتی خواهید داشت، گوش کنید که در مورد خود چه می‎گویید.

ما با کلاممان می‎توانیم آینده‎ موفق و یا وحشتناکی برای خود بسازیم. به همین دلیل است که هرگز نباید بگوییم: «من پدر یا مادر خوبی نیستم. جذاب نیستم. هیچ کاری را نمی‎توانم به پایان برسانم. از کار اخراج می‎شوم». احتمال دارد که این افکار به ذهن شما بیایند، اما شما نباید آن‌ها را به زبان بیاورید. زمانی که از افکار منفی خود حرف می زنید در حقیقت به آن‌ها اجازه می‎دهید در زندگی شما پا بگیرند. من هر گاه افکار منفی به سراغم بیاید و بی ‎اختیار بخواهم آن‌ها را بیان کنم، بلافاصله به تأثیر آن در زندگی‎ام فکر می‎کنم و جلو خودم را می‎گیرم. درباره‎ آینده‌ی زندگی‎‌ام از شکست حرف نمی‌زنم، بلکه از محبت پروردگارم سخن می‎گویم: «خوش‌بخت، نیرومند و سالم هستم. امسال بهترین سال برای من خواهد بود». با این کار آینده‌تان را تضمین می‎کنید.

نظرات کاربران

❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

بسیار خوب.

marziyeh*16*
۱۴۰۱/۱۲/۱۷

کتاب بسیارخوبیست نه فقط برای یکبار مطالعه ،باید هرروزه یاهرچندوقت یکبار بخشی ازکتاب را مرور کرد تا برایمان یادآوری شود که چه خالق مهربانی داریم وماکجاایستادیم وچه قدرتی داریم.

فقط حیدر امیرالمومنین است
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

کتاب عالیه، این کتاب رو دریافت کرده بودم که مادرم شروع کرد به خوندنش؛ خب خیلی تاثیرات خوبی تو زندگی ما داشت، مثلا یه جا نوشته بود وقتی مریضی باید به مریضیت دستور بدی از بدنت خارج شه، ما هر

- بیشتر
davud
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

کتاب خوبی است و در قسمتی از متن کتاب چنین آمده کسی که چشم امیدش به خدا باشد هرگز ناامید نخواهد شد

hds
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

کتاب خوب و عالی و با کلی احساس قشنگ

کاربر 3115303
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

عالی

کاربر ۴۷۵۶۶۰۳
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

وای این کتاب عالیه حتما بخوانید👍👍

مصطفی
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، جول اوستین فوق العاده ست و همه ی سخنان ایشون سرشار از معنویت و انگیزه و امید هست . ممنونم از این کتاب بسیار عالی

Atefeh Bahmanpour
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

من چند نسخه از این کتاب و کتاب های دیگه جول رو به عزیزانم هدیه کردم آخرین بار نسخه آخر این کتاب رو هدیه کردم و مجبور شدم نسخه الکترونیک رو تهیه کنم که چندباره بتونم بخونمش ،هروز از مطالب

- بیشتر
غزاله
۱۴۰۲/۰۴/۲۱

کتاب جالبیه هر روز باید یه قسمت خونده بشه به قدرت خداوند اشاره داره و جملات جذاب و خوبی میگه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۰)
خداوند می‌فرماید: «از من چیزهای بزرگ و آرزوهای قلبی‌ات را درخواست کن.
amir
به خداوند نمی‌گویم چه مشکل بزرگی دارم، بلکه به مشکلم می‌گویم چه خدای بزرگی دارم.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
از انرژی‌تان به جای نگرانی، برای ایمان استفاده کنید.
Alireza
«خداوند تمام نیازهایم را تأمین می‌کند. به نظر محال می‌رسد، اما خداوند می‌تواند غیرممکن را ممکن کند.»
کاربر ۵۰۷۱۰۵۷
از نظر قانونی، هر فردی حق دارد هر طوری که می‌خواهد صحبت و یا رفتار کند، اما ما حق نداریم که ناراحت شویم. می‌توانیم فقط نسبت به آن‌ها بی‌اعتنا باشیم. وقتی ناراحت و یا عصبی می‌شویم، در واقع به آن‌ها نشان می‌دهیم که به طرز تفکر آن‌ها در مورد خودمان اهمیت زیادی می‌دهیم. عقیدهٔ آن‌ها در مورد شما بیانگر شخصیت و تعیین‌کنندهٔ ارزش شما نیست. اجازه دهید انتقادهایشان را بیان کنند، اما رفتار بی‌تفاوت باشید تا احساس کنند با دیوار صحبت می‌کنند.
بهار
خداوند در کمتر از چند ثانیه می‌تواند کاری را انجام بدهد که درواقع نیازمند سال‌ها زمان است.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
«آنچه با چشم دیده می‌شود موقتی است، اما چیزهایی که قابل دیدن نیستند جاودان خواهند بود.»
Alireza
همواره پیش از پیروزی شکست بزرگی اتفاق می‌افتد.
Alireza
خداوند می‌تواند زمان شما را افزایش دهد و به شما کمک کند تا کار بیشتری انجام دهید. او می‌تواند خِرد شما را افزایش دهد و به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرید.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
شهامت درخواست‌کردن از خداوند را داشته باشید. او لطفش را به سوی شما سرازیر می‌کند و دوست دارد شما را در خوبی‌هایش غرق کند.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎

حجم

۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۸۹۹
تومان