دانلود و خرید کتاب دختر، صورتت را بشور ریچل هالیس ترجمه محجوبه دلدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دختر، صورتت را بشور

کتاب دختر، صورتت را بشور نوشته ریچل هالیس است، این کتاب که با ترجمه محبوبه دلدار منتشر شده است. کتاب حاضر خلاصه‌ای از کتاب دختر، صورتت را بشور است. این کتاب در مجموعه خلاصه‌ای از بهترین کتاب‌های جهان انتشارات تاینی بوک به چاپ رسیده است.

درباره خلاصه کتاب دختر، صورتت را بشور

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که چون نمی‌توانید شغل مورد علاقه خود را داشته باشید پس به شغل‌های دیگر رضایت داده باشید؟ آیا تا به حال احساس کرده‌اید که هرگز نمی‌توانید از زندگی زناشویی خود فوق‌العاده راضی باشید و به یک زندگی معمولی رضایت داده باشید؟ یا اینکه هرگز نمی‌توانید لاغر شوید؟ و یا اینکه تصور کرده باشید تغییر دادن هر چیزی غیر ممکن است؟ پس بهتر است که بگویم، شما تنها نیستید. میلیون‌ها زن، هر روز این دروغ‌ها را به خود می‌گویند و آن‌ها را باور کرده‌اند. اما وقتی صحبت از این مسائل باشد، باید بدانید که تنها یک حقیقت ساده وجود دارد و آن این است که باید خودتان را باور کنید. تنها کسی که می‌تواند زندگی شما را کنترل کند، فقط و فقط خود شما هستید. این کتاب به شما کمک می‌کند راحت‌تر به موفقیت برسید.

خواندن کتاب دختر، صورتت را بشور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل دختر، صورتت را بشور را ندارید، از خواندن خلاصه آن لذت ببرید.

بخشی از خلاصه کتاب دختر، صورتت را بشور

  خیلی وقت‌ها، قول‌هایی که به خودمان می‌دهیم را زیر پا می‌گذاریم و پیمان شکنی می‌کنیم. برای این که بدانید این کار تا چه حد می‌تواند زیان بار باشد، باید از دیدگاه دیگری آن را بررسی کنیم. یک دوست فرضی را در نظر بگیرید. اسم او را "پم" می‌گذاریم. هر وقت با پم برنامه‌ای می‌چینید، در دقیقه نود آن را کنسل می‌کند و بدتر این که، او برای کنسل کردن برنامه‌ها، بهانهٔ مسخره‌ای می‌آورد. مثلا می‌گوید: «برنامه‌ای که برای بازی تنیس چیده‌ای را دوست دارم اما نمی‌توانم بیایم چون می‌خواهم یک قسمت دیگر از سریال مورد علاقه‌ام را تماشا کنم.» پم همیشه ادعا می‌کند که رژیم گرفته است، اما بعد از مدتی او را در حال خوردن یک پیتزا پپرونی بزرگ با نوشابه می‌بینی. احتمالاً شما در برخورد با چنین دوستی فوراً به این نتیجه می‌رسید که وی فردی نامعقول و نامناسب است. اما این دقیقا همان گونه‌ای است که شما با خودتان رفتار می‌کنید. به خودتان قول می‌دهید ولی انجام نمی‌دهید. کنسل کردن برنامه‌های پیاده‌روی عصر، کلاس فرانسه و یا حتی رژیم، شاید مساله‌ای مهم به نظر نرسد در حالی که بسیار مهم هستند. وقتی مدام به خودتان قول می‌دهید و آن را انجام نمی‌دهید، خودتان را مأیوس خواهید کرد. قول و قرارهایی که بین خودتان می‌گذارید را به شکل عادت تبدیل کنید. با واقع بینانه کردن این وعده‌ها، آن‌ها را آسان‌تر کنید. برای این که به پیاده‌روی بروید، برنامه‌های خیلی سخت را شروع نکنید بلکه فقط به خودتان قول دهید که روزی یک کیلومتر پیاده روی می‌کنم. این برنامه‌ای است که به نظر آسان می‌رسد و احتمالاً انجامش می‌دهید. بعد از اینکه به خودتان ثابت کردید که می‌توانید انجامش دهید، حالا پیاده‌روی خودتان را به روزی دو کیلومتر افزایش دهید. این برنامه دیگر سخت به نظر نخواهد رسید.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

ali deldar
۱۴۰۰/۰۲/۱۵

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۹٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان