دانلود و خرید کتاب زندگی، نکته ها و پیام های ناب از صحیفه سجادیه (جلد اول) اصغر آیتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی، نکته ها و پیام های ناب از صحیفه سجادیه (جلد اول) اثر اصغر آیتی

کتاب زندگی، نکته ها و پیام های ناب از صحیفه سجادیه (جلد اول)

معرفی کتاب زندگی، نکته ها و پیام های ناب از صحیفه سجادیه (جلد اول)

کتاب زندگی، نکته ها و پیام های ناب از صحیفه سجادیه (جلد اول) یکی از کتاب‌های کاربردی برای معرفی و کناخت صحیفه سجادیه است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه کتاب زندگی است. 

درباره کتاب زندگی، نکته ها و پیام های ناب از صحیفه سجادیه (جلد اول)

کتاب صحیفه سجادیه کتابی حاوی ۵۴ دعا از امام سجاد (ع) است. صحیفه سجادیه پس از قرآن و نهج البلاغه مهم‌ترین میراث مکتوب شیعه به حساب می‌آید که به نام‌های خواهر قرآن و «انجیل اهل بیت» نیز مشهور است.

امام سجاد (ع) بسیاری از معارف دینی را در ضمن دعا‌های خود بیان می‌کند؛ موضوعاتی مثل خداشناسی، جهان‌شناسی، انسان‌شناسی و مباحث عالم غیب، فرشتگان، رسالت انبیا، جایگاه پیامبر و اهل بیت (ع)، امامت، فضایل و رذایل اخلاقی، گرامیداشت اعیاد، مسائل اجتماعی و اقتصادی، اشارات تاریخی، نعمت‌های مختلف خداوند، آداب دعا، تلاوت، ذکر، نماز، عبادت و.... معروف‌ترین دعای صحیفه دعای مکارم الاخلاق است.

صحیفه سجادیه همچون قرآن و نهج البلاغه، کتاب همراه و کتاب زندگی است و انسان همیشه و در همه حال باید با دعاهای آن مأنوس شود؛ چراکه شمیم عطر فرازهای هر دعای آن، دریچه‌ای است به سوی آسمان. شناخت صحیفه سجادیه را می‌توان گامی در جهت آشنایی با معارف اسامی دانست و برای تقویت و تصحیح عقاید و اخلاق به آن مراجعه نمود. این کتاب که کلام امام سجاد(ع) است، فصاحت و بلاغت و عمق معنایی دارد که به حق میتوان به آن «قرآن صاعد» گفت. با هدف آشنایی و انس بیشتر جامعه با گنجینه صحیفه و استفاده برکات فراوان و فوق تصور آن، و همچنین نشر معارف این کتاب ارزشمند در بین مردم، مجموعه کتاب زندگی، نکته ها و پیام های ناب از صحیفه سجادیه که دربردارنده شعاعی از نور خورشید تابان صحیفه سجادیه است، به همت مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و با حمایت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه‌های اسلامی سجادیه آماده شده است.

این کتاب می‌تواند راهنمای برای تمام مسلمانان باشد تا آن‌ها را با نور این کتاب بیشتر آشنا کند. 

خواندن کتاب زندگی، نکته ها و پیام های ناب از صحیفه سجادیه (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به انس بیشتر با صحیفه سجادیه پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Aliakbar
۱۴۰۱/۰۱/۳۰

لطفا بقیه‌ی جلدها رو هم اضافه کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰۸ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان