دانلود و خرید کتاب اخلاق هم زیستی ۲ سیدحسین اسحاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اخلاق هم زیستی ۲ اثر سیدحسین اسحاقی

کتاب اخلاق هم زیستی ۲

امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اخلاق هم زیستی ۲

کتاب اخلاق هم زیستی ۲ اثر سید حسین اسحاقی، کتابی است درباب بایدها و نبایدهایی که در رفتار اجتماعی خود و هنگامی که با جامعه در ارتباط هستیم باید رعایت کنیم. کتابی که بر پایه سیره امام علی (ع) نوشته شده است. 

درباره کتاب اخلاق هم زیستی ۲

انسان موجودی است که تمایل ذاتی به برقراری ارتباط با دیگران دارد. زندگی در یک اجتماع هرچند که از جهات بسیاری می‌تواند برای انسان‌ها مفید باشد اما از سوی دیگر گاهی سخت می‌شود. برقراری تعادل میان خواسته‌های خود و اجتماع سخت است. گاهی اوقات، نیاز است تا ارتباط خود را با جامعه خود محدود کنیم و گاهی باید آن را گسترش دهیم. اما چگونگی این کار است که ما را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کند. حضور افرادی بسیار با اخلاق‌های متفاوت می‌تواند به ایجاد مشکلاتی منجر شود که زندگی را بر انسان تلخ می‌کند. 

سید حسین اسحاقی در کتاب اخلاق هم زیستی ۲ به بیان بایدها و نبایدهایی پرداخته است که زندگی اجتماعی می‌طلبد. با کمک راهکارهای بیان شده در این کتاب که برگرفته از سیره امام علی (ع) و همچنین آیات قرآن است، می‌توان زندگی اجتماعی و روابطی را بنا کرد که سرشار از شور و مهر و محبت باشند و بدون کمترین تنش و چالشی، زندگی را برای انسان‌ها بهتر کنند.

کتاب اخلاق هم زیستی ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اخلاق هم زیستی ۲ را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند زندگی و روابط اجتماعی خود را برپایه روابط حسنه بنا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان