دانلود و خرید کتاب خرد و هوش کسب و کار الکترونیک علی معمارباشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرد و هوش کسب و کار الکترونیک اثر علی معمارباشی

کتاب خرد و هوش کسب و کار الکترونیک

معرفی کتاب خرد و هوش کسب و کار الکترونیک

کتاب خرد و هوش کسب و کار الکترونیک نوشته علی معمارباشی و بهزاد شوقی است. کتاب خرد و هوش کسب و کار الکترونیک به شما کمک می‌کند در دنیای مدرن در کسب و کارتان موفق‌تر باشید.

درباره کتاب خرد و هوش کسب و کار الکترونیک

عصری که در آن به سر می‌بریم به نام های مختلف از جمله: عصر رشد و پیشرفت فناوری، عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، عصر دانایی محوری و مغزافزاری و عصر سازمان‌های یادگیرنده نامیده می‌شود که یکی از ویژگی‌های بارز آن، وجود تغییرات سریع در محیط، فناوری، مشتریان، ارباب رجوع، رقبا، همکاران، محصولات و خدمات است که همگی نیروهایی هستند که بر سازمان اثر می‌گذارند و نیاز به برتری را موجب می‌شوند. 

به دلیل جهانی شدن بازارها و تحولات رقابتی، تقاضا برای فناوری‌های جدید و نوآوری‌ها، هم از سوی شرکت‌های کوچک و متوسط و هم از سوی صنایع بزرگ رو به افزایش است و این شرکت‌ها دریافته‌اند که رقابت در دنیای کسب و کار پر شتاب امروز به طور فزاینده‌ای مشکل گردیده است و به منظور بقاء و کامیابی باید یاد گرفت که فعالیت‌های توسعه فناوری را زیر نظر داشت و به تغییرات مرتبط با کسب و کار خود واکنش سریع نشان داد.

 شرکت‌های کوچک و متوسط با به کارگیری فناوری‌های نوین گستره‌ی وسیعی از قابلیت‌ها را به منظور بهبود رقابت‌پذیری خود فراهم می‌آورند. بر این اساس، مدیریت اثربخش سازمان‌ها، نیازمند استفاده مناسب از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

در گذشته به دست آوردن گزارشات گوناگون در ابعاد مختلف برای یک سازمان با در نظر گرفتن عوامل گوناگون مؤثر در حیات سازمان‌ها، کاری بس طاقت‌فرسا و نیازمند انجام محاسبات و تحقیقات گوناگون از جوانب متعدد بود. اما امروزه با تولد فناوری‌های نوین دیگر نگرانی‌های گذشته وجود ندارد. کسب و کارها برای موفقیت نیازمند دسترسی سریع و آسان به اطلاعاتی درباره مشتریان، امور داخلی سازمان‌ها، شرایط بازار خارجی و سالم بودن فعالیت‌های تجاریشان هستند و مدیران عالی سازمان‌ها، به اطلاعات مؤجز و خلاصه نیاز دارند. در نتیجه باید اطلاعات چندین بار قالب‌بندی، خلاصه و سپس گزارش شود.

برای غلبه بر چنین مشکلی، فناوری فرآیند داده‌ها که به بیانی هوشمندی کسب و کار نامیده می‌شود، به کمک سازمان‌ها و شرکت‌ها آمده و وظیفه تحلیل، تهیه راهبرد و پیش‌بینی اطلاعات را خودکار و نظام‌مند کرده تا تصمیمات بهتری اخذ گردد. تغییر و تحول و دگرگونی‌های محیطی، از عوامل اصلی حرکت سازمان‌ها به سمت دانش و فناوری‌های جدید بوده است و اگر سازمان‌ها به عنوان یک عضو مؤثر از جامعه جهانی، خود را همسو با این تغییرات و دگرگونی‌ها نکنند، بدون شک شکست خواهند خورد. از طرفی، با پیشرفت روز افزون دانش بشری در دنیای امروز، استفاده از شیوه‌های نوین کسب و کار بسیار مهم است. کسب و کار به عنوان چارچوبی جهت ایجاد کار و تولید پول و ثروت برای افراد جامعه و مسئولین کشورها مورد توجه می باشد. امروزه کاربرد و استفاده از اینترنت و کسب و کار الکترونیکی توسط سازمان‌ها به امری رایج و شایع تبدیل شده است. کسب و کار الکترونیک به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در دهه گذشته رشد بالایی را تجربه کرده است. امروزه رویکرد سیاست اکثر مؤسسات تجاری در پذیرش و بکارگیری کسب و کار الکترونیک در جهت ورود به بازارهای جهانی و جذب مشتریان جدید و موثر و کارا در جهت کسب مزیت رقابتی است. این کتاب راهنمایی است برای صاحبان کسب‌ و کار. 

خواندن کتاب خرد و هوش کسب و کار الکترونیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان