دانلود و خرید کتاب امپراتوری اپ (خلاصه کتاب) چاد مورتا ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب امپراتوری اپ (خلاصه کتاب)

میکروکتاب امپراتوری اپ اثر چاد مورتا است. این کتاب با ترجمه فاطمه فراهانی به چاپ رسیده است. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه پولدار شوید، زندگی کنید و تکنولوژی را به خدمت خود درآورید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰  دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.  

درباره کتاب امپراتوری اپ

اپلیکیشن‌ها بخش جدا نشدنی از زندگی ما شده‌اند و تقریبا تمام کارهای مهم‌مان را با آنها انجام می‌دهیم. در این میکروکتاب می‌خوانید که چطور از این فرصت بزرگ به وجود آمده به نفع خودتان استفاده کنید و کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید که بتوانید با ساعت کاری کم، بهترین نتیجه و درآمد را بدست آورید. تولید اپلیکیشن روشی است که چاد مورتا باور دارد می‌تواند شما را به آرزوی کارآفرین شدنتان برساند، در حالی که ریسک زیادی هم ندارد و سرمایه بزرگی هم نمی‌خواهد. پس اگر شما هم به این کار علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست تا هر آنچه لازم است بدانید را در اختیارتان بگذارد.

چاد مورتا «Chad Mureta» خالق اپ، نویسنده، سخنران و سرمایه‌گذار است. او قبل از اینکه به تولید کننده و توسعه دهنده اپلیکیشن تبدیل شود، در زمینه املاک و مستغلات کار می‌کرد، اما به خاطر بحران‌هایی که در آن حوزه رخ داد نتوانست به کارش ادامه دهد. یک تصادف سخت و دوران نقاهت طولانی زمینه‌های تبدیل شدن او را به یک اپلیکیشن‌ساز حرفه‌ای فراهم کرد. مورتا برنامه‌های زیادی ساخت و شرکت‌های تولید اپلیکیشن زیادی هم تاسیس کرده است. ۹۰ درصد اپلیکیشن‌های او با موفقیت روبرو شدند و برخی از برنامه‌های او بیش از ۱۵۵ میلیون بار دانلود شده‌اند. مورتا همچنان هم به عنوان یک اپ‌آفرین موفق شناخته می‌شود.

خواندن کتاب امپراتوری اپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در کسب وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب امپراتوری اپ

هر کاری که در زندگی انجام می‌دهیم به شدت تحت تاثیر افکار و باورهای ما قرار دارد. در این حرفه ذهن‌تان شما را به بازی می‌گیرید و می‌گوید: «من نرم‌افزار بلد نیستم، برنامه‌نویسی بلد نیستم، پول ندارم و هرگز کسب‌وکاری را آغاز نکرده‌ام.»

این باورها باعث می‌شود که شما هرگز کاری را آغاز نکنید. اما وقتی باورهای درونی خود را تغییر دهید، نتایج هم تغییر خواهند کرد. هرگز به خودتان نگویید که باهوش نیستید، هرگز این کار را انجام نداده‌اید، از کامپیوتر چیزی نمی‌فهمید، این کار هزینه بالایی دارد و... یادتان باشد که من هم این ترس‌ها را داشته‌ام ولی یاد گرفتم که نباید از آن‌ها غول بسازم.

زمانی من هم هیچ کاری در زمینه اپلیکیشن انجام نداده بودم، برنامه‌نویس هم نبودم و قصد هم ندارم که برنامه‌نویس شوم. آدم‌های موفق را الگوی خودم قرار دادم و از آن‌ها چیزهای زیادی آموختم. هیچ محدودیتی، در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد. ورود به ساخت اپلیکیشن نیاز به هوش ندارد، تنها باید از یک جایی کار را شروع کنید، آن وقت قدم‌های بعدی خود به خود نمایان می‌شوند. در این کار باید به خوبی بازار و فعالیت‌های آن را زیر نظر داشته باشید. به این ترتیب درک می‌کنید که مشتری دقیقا چه می‌خواهد و می‌توانید آن را برایش فراهم کنید.

بدهی‌های خود را بهانه‌ای برای کار نکردن، نکنید. وقتی من کارم را شروع کردم بدهی زیادی داشتم و از ناپدریم کمک گرفتم. شما وقتی کارتان را آغاز کنید راه‌حل‌های زیادی برای تامین مخارج به ذهن‌تان خواهند رسید.

در این عرصه رقابت کم است و شما به مدرک خاصی نیازی ندارید. اگر هم در انتها موفق نشدید، خسارت زیادی به شما وارد نخواهد شد. اما توصیه می‌کنم که از شکست‌های خود درس بگیرید و کارتان را ادامه دهید. چون تنها به این ترتیب است که پولدار خواهید شد. نباید با نگاه کردن به بزرگان عرصه ساخت اپلیکیشن خودتان را ناراحت کنید. برخی از این افراد پول‌های عجیبی برای تبلیغات خرج می‌کنند. اما شما خودتان را ناراحت نکنید که نمی‌توانید پول زیادی برای تبلیغات بپردازید.

در ادامه به شما خواهم گفت که چطور با هزینه کم و حتی هیچ هزینه‌ای تبلیغات کنید. پس بد به دل خود راه ندهید و مسیری که برای خودتان تعیین کرده‌اید را ادامه دهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
۷ رکن اساسی حرفه اپلیکیشن در این کسب‌وکار به غیر از مالکیت آن، می‌توانید همه چیز را برون‌سپاری کنید. برای اینکه بتوانید به خوبی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید و باعث شوید که اعضا کارشان را درست انجام دهند، باید روی ۷ بخش کلیدی کارتان متمرکز شوید و به صورت مرتب آنها را چک کنید. این ۷ رکن اساسی عبارت‌اند از: ۱. داشتن ذهنیت برتر ۲. تحقیق در بازار ۳. توسعه اپلیکیشن و رسیدگی به آن‌ها ۴. تجزیه، تحلیل و تغییر مسیر ۵. بازاریابی و درآمدزایی ۶. تیم و سیستم‌ها ۷. روابط کاری حرفه‌ای بهترین راه برای اینکه بتوانید هر روز این ۷ رکن را چک کنید این است که آن‌ها را بنویسید و در برنامه روزانه‌تان قرار دهید.
Amir Hosein Mofid

حجم

۷۱٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۷۱٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان