دانلود و خرید کتاب آشنایی با چاپ و نشر کتاب؛ با نگاهی به نشر سنتی، مدرن و پسامدرن حسین اصغرنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با چاپ و نشر کتاب؛ با نگاهی به نشر سنتی، مدرن و پسامدرن اثر حسین اصغرنژاد

کتاب آشنایی با چاپ و نشر کتاب؛ با نگاهی به نشر سنتی، مدرن و پسامدرن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آشنایی با چاپ و نشر کتاب؛ با نگاهی به نشر سنتی، مدرن و پسامدرن


کتاب آشنایی با چاپ و نشر کتاب نوشته حسین اصغرنژاد در برگیرنده مطالبی در حوزه چاپ و نشر کتاب و تحولات این حوزه در عصر جدید است. 

در این اثر تلاش شده از یک طرف چگونکی چاپ و نشر کتاب بیان شود تا برای نویسندگان و ناشران و تولید کنندگان محتوا کاربرد داشته باشد و از طرف دیگر منبعی باشد جهت استفاده دانشجویان رشته های علم اطلاعات و دانش شناسی, ارتباطات, روابط عمومی, روزنامه نگاری و سایر مخاطبان و علاقه مندان، تا آنها را با مقوله صنعت چاپ و نشر کتاب و تحولات آن آشنا سازد. 

کتاب حاضر در ۱۲ فصل تدوین شده و ترتیب فصول از یک نظم منطقی،منطبق با فرایند نشر برخوردار است. نویسنده پس از ذکر تاریخچه مختصری از چاپ و نشر به تعاریف اصطلاحات حوزه نشر پرداخته و در پی آن مراحل چاپ و نشر کتاب و اجزای کتاب و همچنین صفحه آرایی و قطع و صحافی را مورد توجه و بررسی قرار داده است. تاکید بر تحولات نشر در عصر فناوری اطلاعات و نشر الکترونیک نیز از مباحث کتاب حاضر است که در فصول دهم و یازدهم به آن پرداخته شده است. نکته متمایز این کتاب نسبت به سایر منابع در حوزه نشر این است که اصطلاحات نشر مدرن و پسامدرن و مصداق‌های آن بیان شده و مدل‌های نشر در این دوران نیز به تصویر کشیده شده است. کتاب حاضر در ۲۷۲ صفحه و در قطع وزیری در سال ۱۳۹۹ چاپ و منتشر شده است.

خواندن کتاب آشنایی با چاپ و نشر کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

نویسندگان و ناشران و تولید کنندگان محتوا  و همچنین دانشجویان رشته های علم اطلاعات و دانش شناسی, ارتباطات, روابط عمومی, روزنامه نگاری و سایر مخاطبان و علاقه مندان.

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان