دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس (خلاصه کتاب) باربارا دی آنجلیس ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس (خلاصه کتاب) اثر باربارا دی آنجلیس

کتاب اعتماد به نفس (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب اعتماد به نفس (خلاصه کتاب)

میکروکتاب اعتماد به نفس نوشته باربارا دی آنجلیس است. این کتاب خلاصه‌ای کارآمد از کتاب اعتماد به نفس است که به شما یاد می‌دهد چطور اعتماد به نفس پیدا کنید و زندگی شادی را در پیش بگیرید.

درباره کتاب اعتماد به نفس

همه ما دوست داریم که کارهای خود را به بهترین شکل انجام دهیم و در نظر دیگران خوب جلوه کنیم. همچنین می‌خواهیم که هر لحظه احساس خوبی نسبت به خودمان داشته باشیم. میکروکتاب «اعتمادبه‌نفس» یک راهنمای عملی بسیار ساده‌ای است که کمک می‌کند اعتمادبه‌نفس واقعی را در خود ایجاد کنید و آن را پایدار نگه دارید. شاید برداشتن اولین قدم برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی سخت باشد، اما وقتی دیگران توانستند، مطمئن باشید که شما هم می‌توانید.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) نویسنده، سخنران و روانشناسی برتر است که بیشتر در حوزه توسعه فردی تمرکز دارد. او ضمن اینکه کتاب‌های زیادی را به رشته تحریر درآورده، با اجرای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی هم توانسته به مردم سرتاسر دنیا مشاوره دهد تا بتوانند در کار و زندگی شخصی خود، تغییراتی مثبت ایجاد کنند. کتاب‌هایی که او می‌نویسد در دسته پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد و در سراسر دنیا ترجمه می‌شود.

با خواندن کتاب اعتماد به نفس زندگیتان زیر و رو می‌شود و می‌توانید زندگی را جور دیگری شروع کنید.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

خواندن کتاب اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال زندگی شادو پر از قدرت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اعتماد به نفس

اعتمادبه‌نفس از نظر شما چگونه است و اصلا دوست دارید که آن را در خود بیشتر کنید؟ آیا کارهای مهم‌تان را تا زمان بدست آوردن اعتمادبه‌نفس لازم، به تعویق می‌اندازید؟ آیا منتظر معجزه هستید تا اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنید؟

موضوع اصلی این است که مردم درک درستی از «اعتمادبه‌نفس» ندارند. به همین دلیل نمی‌توانند به آن اعتماد به نفسی که در زندگی نیاز دارند، دست پیدا کنند. چون از ابتدا موضوع را اشتباه متوجه شده‌اند. اگر من می‌گویم که موفقیت‌های خود را به خاطر اعتمادبه‌نفس به دست آورده‌ام، منظور آن اعتمادبه‌نفس با مفهوم قدیمی نیست، از چیز دیگری حرف می‌زنم.

زمانی که توانستم با مفهوم جدید اعتمادبه‌نفس روبرو شوم، آن وقت همه ترس‌ها و نگرانی‌های خودم را کنار گذاشتم و به سمت رویاهایم حرکت کردم. فهمیدم که منبع اعتمادبه‌نفس درون خودم قرار دارد. با اتصال به قدرت درونی خودم توانستم به سمت چیزهایی که دوست داشتم حرکت کنم و به شخصی که حالا آن را می‌بینید، تبدیل شوم.

اگر از شما بپرسند که اصلا اعتمادبه‌نفس چه معنا و مفهومی دارد، چه پاسخی می‌دهید؟ در باور عموم، یعنی اینکه فردی می‌تواند کار خاصی را به شکلی بسیار عالی و بدون هیچ ایرادی انجام دهد. مثلا شخصی که یک فروشنده است این را می‌گوید: «من فروشنده بسیار ماهری هستم، فن بیان من در مقابل مشتری باعث می‌شود که او اجناس را خریداری کند. من به توانایی‌های فروش خودم، اعتماد دارم».

نباید اعتمادبه‌نفس را در کاری که مشغول به انجام آن هستید، پیدا کنید. اصلا اهمیتی ندارد که شغل شما چیست. ایراد اینکه افراد، اعتمادبه‌نفس را در توانایی انجام کارهای خاص می‌بینند در این است که چنین کارهایی مهارت است و همه می‌توانند آن را بیاموزند.

یعنی اگر اعتمادبه‌نفس شما در این باشد که می‌توانید کار خاصی انجام دهید، پس فقط در زمان انجام آن کار، اعتمادبه‌نفس دارید و در سایر حوزه‌های زندگی این اعتمادبه‌نفس را پیدا نمی‌کنید. پس در باقی اوقات شما چه احساسی نسبت به خود دارید؟

به همین دلیل است که بیشتر مردم فقط کارهایی را انجام می‌دهند که می‌دانند می‌توانند از پس آن برآیند و احساس اعتمادبه‌نفس داشته باشند. یکی از دلایل اعتیاد مردم به کار هم همین است. این اعتیاد به کار هم به صورت فیزیکی و هم به صورت ذهنی است.

اعتماد به نفس (خلاصه کتاب)
باربارا دی آنجلیس
اعتماد به نفس باربارا
باربارا دی آنجلیس
رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند
باربارا دی آنجلیس
ازدواج عاقلانه
پاتریشیا لاو
اعتماد به نفس
باربارا دی آنجلیس
آیا تو آن گمشده ام هستی؟
باربارا دی آنجلیس
اعتماد به نفس
باربارا دی آنجلیس
اعتماد به نفس
باربارا دی آنجلیس
رازهای ده گانه زندگی که هر زنی باید بداند
باربارا دی آنجلیس
رازهای ده گانه‌ی زندگی که هر زنی باید بداند
باربارا دی آنجلیس
رازهایی درباره عشق
باربارا دی آنجلیس
آیا تو آن گمشده ام هستی؟
باربارا دی آنجلیس
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
باربارا دی آنجلیس
رازهایی درباره زنان
باربارا دی آنجلیس
قوانین روابط موفق
باربارا دی آنجلیس
رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
باربارا دی آنجلیس
اعتماد به نفس
باربارا دی آنجلیس
لحظه های ناب و حقیقی
باربارا دی آنجلیس
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
باربارا دی آنجلیس

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۷۹۷۵۳
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

کتاب خوب و مفیدی بود اما چیزی که من میخواستم نبود نویسنده این کتاب بیشتر سعی بر توصیف و توضیح اعتماد به نفس داشته و کمتر به راهکار های افزایش اعتماد به نفس اشاره کرده برای کسانی که میخوان اطلاعات

- بیشتر
zahra rezaie
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

کتاب در مورد احساس خوب به خود داشتنه برای رسیدن به رویاهامون از هیچ چیز نترسیم و کمالگرا حرکت نکنیم من توی زندگیم به نا امیدی رسیدم ولی این کتاب اون حس بد از بین برد

esi moosi
۱۴۰۱/۰۲/۱۶

👌👌❤

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
اگر فقط به دنبال این هستید که در نظر دیگران خوب به نظر برسید، باید بدانید که این موضوع با اعتمادبه‌نفس واقعی، در تضاد است. وقتی فقط مراقب این هستید که اشتباه نکنید و تایید دیگران را بگیرید، هرگز اعتمادبه‌نفس نخواهید داشت.
mahdi_0822
به اشتباه کردن اهمیت ندهید، برخی به خاطر ترس از اشتباه می‌ترسند که اولین قدم را بردارند. من به شما قول می‌دهم که وقتی اولین قدم را بردارید می‌بینید که هیچ چیز آنقدرها هم که فکر می‌کردید، ترسناک نیست
mahdi_0822
به همین دلیل به شما می‌گویم که اگر در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی‌برید و انتظار دارید که با متخصص شدن در کاری به اعتمادبه‌نفس برسید، یادتان باشد که این موقعیت هرگز به وجود نخواهد آمد، حتی اگر به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل شوید. اگر مانند یک فرد نادان باشید و با اشتباه کردن به تجربه‌های زیادی دست یابید، بهتر از این است که همواره صبر کنید و رویاهای خود را به تاخیر بیندازید. در این صورت حتی اگر شکست هم بخورید، به خود می‌گویید که شکست‌تان ارزشمند بوده، چون حداقل تلاش کرده‌اید.
mahdi_0822

حجم

۲۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

حجم

۲۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان