دانلود و خرید کتاب آموزش طلای آبشده فرهاد سینائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش طلای آبشده اثر فرهاد سینائی

کتاب آموزش طلای آبشده

امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش طلای آبشده

کتاب آموزش طلای آبشده اثری از فرهاد سینایی است که در انتشارات مولفین طلایی به چاپ رسیده است. با کمک این کتاب می‌تواند از صفر تا صد طلای آبشده را بیاموزید.

درباره کتاب آموزش طلای آبشده

خرید و فروش طلای آبشده به یکی از بازارهای پرسود در صنعت طلا بدل شده است؛ هرچند نام آن ممکن است برای مردم عادی آشنا نباشد. بسیاری از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و همچنین کسانی که چندان اطلاعاتی در این زمینه ندارند، در تلاشند تا با خرید و فروش طلای آبشده به سود خوبی برسند. دلیل انتخاب این حوزه برای بسیاری از مردم این است که به طلای آبشده مالیات تعلق نمی‌گیرد و اجرت هم ندارد. اما اگر اطلاعات و دانش کافی نداشته باشند و وارد این بازار شوند، با تهدیداتی روبه‌رو می‌شوند و ممکن است زیان‌های هنگفت و جبران‌ناپذیری را متحمل شوند. بهرحال این موضوع در هیچکدام از بازارهای مالی دور از ذهن نیست. اما چاره چیست؟ 

فرهاد سینایی در کتاب آموزش طلای آبشده، هرآنچه را که لازم است درباره این موضوع بدانید، از صفر تا صد به شما می‌گوید. این کتاب نکاتی مهم را دربر دارد که برای هرکسی که در این حوزه فعالیت می‌کند یا دوست دارد به آن وارد شود، مفید است و در تصمیم‌گیری‌هایش تاثیر می‌گذارد. 

کتاب آموزش طلای آبشده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب آموزش طلای آبشده برای چند دسته از افراد مفید است: اگر در بازار طلای آبشده فعالیت می‌کنید، اگر می‌خواهید دانش و مهارت خودتان را در این زمینه بالا ببرید تا به این ترتیب کسب و کارتان را رونق ببخشید و اگر در حوزه طلا و جواهر به هر نحوی فعالیت می‌کنید، این کتاب می‌تواند برایتان سودمند و کاربردی باشد. 

بخشی از کتاب آموزش طلای آبشده

واحد مثقال در بازار طال به چه معنی است؟

ِ واژه مثقال، ریشه عربی دارد که به زبان فارسی وارد شده است. مثقال واحد اندازه‌گیری وزن است که در کشورهای اسلامی رایج می‌باشد. در قدیم از واحد مثقال برای وزن کردن طلا استفاده می‌شد اما امروزه در بازار از واحد گرم استفاده می‌شود.

بنکداران طلا که به صورت عمده کار می‌کنند، قیمت طلا را بر اساس یک مثقال در نظر می‌ گیرند ِ و با قیمت یک مثقال طلا خرید و فروش می کنند نه قیمت یک گرم طلا، به همین دلیل در فاکتورهای حسابداری ابتدا قیمت یک مثقال طلا را می‌نویسند، سپس آن را به قیمت یک گرم طلای هجده عیار تبدیل می‌کنند و در نهایت، با قیمت یک گرم طلا خرید و فروش می‌کنند.

واحد گرم و سوت در بازار طلا به چه معنی است؟

سوت چیست؟

سوت، کوچکترین واحد اندازه‌گیری وزن برای طلا و دیگر فلزات گرانبهاست. وقتی پای طلا در میان باشد، کمترین ذره از آن برایمان ارزشمند است. زرگران کمترین واحد وزنی طلا را «سوت» یا «صوت» می‌نامند. در واقع، واحد سوت همان واحد «میلی‌گرم» در ریاضی است که در بازار طلا اصطلاحا سوت نام گرفته است. بنابراین هر سوت برابر یک میلی‌گرم یا به بیانی دیگر 0.001 گرم است.

فهرست

  • آشنایی با اوزان طلا و واحدهای آن
  • شناخت عیارهای طلا (عیار ایرانی و عیار جهانی)
  • هر آنچه باید درباره طلای آبشده بدانید
  • آشنایی با تجهیزات و فرایند ذوب طلای آبشده
  • انواع معاملات و خرید و فروش طلای آبشده
  • بورس آبشده فروش‌ها
  • مراحل خرید طلای آبشده
  • روش های مختلف سرمایه گذاری در بازار طلا
  • اطلاعات تکمیلی طلای آبشده

نظرات کاربران

پرهام
۱۴۰۲/۰۵/۲۴

کتاب خوبیه در کلیات کتاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۲۷۰,۰۰۰
تومان